Quote (Svartermetalisk @ 1 Aug 2012 08:54)
Jag lirade 4 år tror jag i Spårvägen
när jag var 12 dock var jag uppe i 4 pass i veckan och jag kunde inte riktigt motivera mig själv att träna så mycket för vid det laget visste jag att bordtennis var inte det jag skulle hålla på med, jag var helt ok men inte bra nog så jag la ner

lirade runt 2-3pass i veckan men motivationen dog ut för mig med.. Slutade med att jag dök upp kanske 1 gång i veckan på träningen eller inte alls ^^ Hade typ träning 09.00 på söndagsmorgon.. var svårt o motivera till det

Men samma här, helt okej, bättre än dom flesta i skolan vi körde med, helt okej i gruppen jag var i, i spårvägen.. spelade lite tävlingsmatcher men tröttnade sen. Nu är det dock grymt kul att lira då o då ^^ Önskar vi hade ett bord här i nån källare typ ^^