☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> är Så Jävla Full Och Alla Hatar
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1327
Replies: 50
Track Topic
Exzit89
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold
:
93,670.50
#31
Jul 23 2012 06:08pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 23 2012 11:00pm)
idiot du bara kickar och hatar, nnnnnnnnn
Kickade aldrig dig
Quote (eviilution @ Jul 23 2012 11:11pm)
TA BORT DET DÄR I DIN SIG ANNARS BLIR DET REPORT! SÅ ONÖDIGT !
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#32
Jul 23 2012 06:17pm
Quote (Marcusd0 @ 23 Jul 2012 23:34)
Aldrig tagit några droger, är inte intresserad av det heller.
cuz newb
Marcusd0
Member
Posts: 205,341
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#33
Jul 23 2012 08:10pm
Var lite vilse där ett tag, nu är jag tillbaks. Kanske round 2? ^^
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#34
Jul 23 2012 08:59pm
Quote (Marcusd0 @ 23 Jul 2012 14:47)
Känner mig ensam men det är ok för Rasmus är en god vän
Ofc bro
Marcusd0
Member
Posts: 205,341
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#35
Jul 23 2012 11:17pm
Quote (Pissboss3 @ 24 Jul 2012 04:59)
Ofc bro
Skön...t
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#36
Jul 24 2012 03:13am
Just idag är jag stark eller?:DDD
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#37
Jul 24 2012 04:10am
Quote (Marcusd0 @ 24 Jul 2012 00:34)
Aldrig tagit några droger, är inte intresserad av det heller.
etanol är en drog
.. Skönt att jag inte läser nästa kommentar
This post was edited by Jewhannes on Jul 24 2012 04:14am
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#38
Jul 24 2012 06:09am
Quote (Jewhannes @ 24 Jul 2012 12:10)
etanol är en drog
.. Skönt att jag inte läser nästa kommentar
gås du er drågg
Marcusd0
Member
Posts: 205,341
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#39
Jul 24 2012 08:02am
Quote (snigelfis @ 24 Jul 2012 11:13)
Just idag är jag stark eller?:DDD
fyfaen va jag va dålig i morse.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#40
Jul 24 2012 08:05am
Quote (snigelfis @ Jul 24 2012 10:13am)
Just idag är jag stark eller?:DDD
JUST IDAG ÄR JAG STARK, JUST IDAG MÅR JAG BRA JAG BÄRS FRAMÅT AV KRAFTIGA VINDAR!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact