Quote (c00kie_m0nster @ 24 Jul 2012 00:24)
Finns en lösning men tar ett par år (bli klar med puberteten) annars finns det ju en del medel(clearsil) och om det är riktigt illa finns det även medicin för det
Tyvärr kan man ha finnar till att man är 20-25, finnarna kommer till en början av puberteten men kan sitta i längre

Quote (heavypala @ 24 Jul 2012 00:26)
riktigt illa e de ju inte, men dom är lite här å där , och kommer upp ibland
jag använder clearsil nu, men min hud blir bara värre, den blir för torr osv,
Du måste återfukta huden också, köp fettfitt ansiktssmörj på apoteket
