d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Car From Sweden - Where I Can Buy ?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 23 2012 09:20am
Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 17:17)
Men det är ju svin bra gubben. Då säger vi så. Saab är dålig bilar. Troligtvis därför de sålts så mycket också. Ta en kaka och gå och lägg dig


dålig bilar
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 23 2012 09:21am
Quote (snoramej @ Jul 23 2012 05:20pm)
dålig bilar


Åt ett äpple medan jag skrev :angry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 23 2012 09:28am
Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 17:21)
Åt ett äpple medan jag skrev  :angry:


Inga ursäkter.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 23 2012 10:07am
Quote (snoramej @ 23 Jul 2012 17:20)
"dålig bilar"


Fixed.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 23 2012 12:53pm
Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 15:17)
Men det är ju svin bra gubben. Då säger vi så. Saab är dålig bilar. Troligtvis därför de sålts så mycket också. Ta en kaka och gå och lägg dig



du har haft körkort i 2 månader, haft 1 bil, kan inget om bilar... menade att du är HELT fel ute..


och till skillnad ifrån dig är jag uppvuxen i ett garage, hade nog första som 14 åring (snart 23)
så ta din kaka å tryck upp den någonstans, i detta ämnet är du inte med i matchen, over & out

regards chefen
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 23 2012 01:13pm
Quote (Chefen @ Jul 23 2012 08:53pm)
du har haft körkort i 2 månader, haft 1 bil, kan inget om bilar... menade att du är HELT fel ute..


och till skillnad ifrån dig är jag uppvuxen i ett garage, hade nog första som 14 åring (snart 23)
så ta din kaka å tryck upp den någonstans, i detta ämnet är du inte med i matchen, over & out

regards chefen


Okej gubben.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 23 2012 01:16pm
Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 19:13)
Okej gubben.



har jag fel?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 23 2012 01:28pm
Quote (Chefen @ 23 Jul 2012 20:53)
du har haft körkort i 2 månader, haft 1 bil, kan inget om bilar... menade att du är HELT fel ute..


och till skillnad ifrån dig är jag uppvuxen i ett garage, hade nog första som 14 åring (snart 23)
så ta din kaka å tryck upp den någonstans, i detta ämnet är du inte med i matchen, over & out

regards chefen


Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 21:13)
Okej gubben.


:thumbsup: vart ska detta leda ^_^
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 23 2012 01:44pm
Quote (Intenso8 @ 23 Jul 2012 19:28)
:thumbsup: vart ska detta leda ^_^



kan inte leda någonstans.. har inget emot killen, tvärtom.. men först sitta och fråga folk på JSP om råd om bilar, sen predika om dom 1,5-2 månader senare? nä fan...
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 23 2012 03:24pm
Quote (Chefen @ Jul 23 2012 09:44pm)
kan inte leda någonstans.. har inget emot killen, tvärtom.. men först sitta och fråga folk på JSP om råd om bilar, sen predika om dom 1,5-2 månader senare? nä fan...


Du argumenterar ju som en burk hallonsylt oavsett.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll