Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 15:17)
Men det är ju svin bra gubben. Då säger vi så. Saab är dålig bilar. Troligtvis därför de sålts så mycket också. Ta en kaka och gå och lägg dig
du har haft körkort i 2 månader, haft 1 bil, kan inget om bilar... menade att du är HELT fel ute..
och till skillnad ifrån dig är jag uppvuxen i ett garage, hade nog första som 14 åring (snart 23)
så ta din kaka å tryck upp den någonstans, i detta ämnet är du inte med i matchen, over & out
regards chefen