☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Skulle Kunna Tro Det Var Trophy!
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1285
Replies: 46
Track Topic
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#31
Jul 16 2012 08:32am
He boss
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#32
Jul 17 2012 08:31am
hatt
smugglare?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#33
Jul 17 2012 09:16am
Quote (eviilution @ 16 Jul 2012 14:23)
Är nästan helt säker på att han är 89a
http://www.facebook.com/alexander.hermansson.56
har nämligen en kusin som heter likadant fast 92 dock har jag inte sett han på typ 8 år nu så vet inte hur han ser ut
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#34
Jul 17 2012 09:36am
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o
This post was edited by Jewhannes on Jul 17 2012 09:36am
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#35
Jul 18 2012 04:02pm
Quote (Jewhannes @ Jul 17 2012 04:36pm)
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o
Troll?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#36
Jul 18 2012 04:51pm
Quote (Jewhannes @ 17 Jul 2012 17:36)
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#37
Jul 18 2012 04:56pm
Quote (Orvar @ 19 Jul 2012 00:02)
Troll?
alltså inte snubben från forumet, världen är liten
This post was edited by Jewhannes on Jul 18 2012 04:57pm
the_n1
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
6,000.00
#38
Jul 19 2012 11:19pm
En zigenarklädd svensk(?)
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#39
Jul 20 2012 02:43am
Postat igår på facebook
Varför tar man kort inne på systemet? (det är inte första gången)
"Nu är det bara att invänta fredag:)"
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#40
Jul 20 2012 02:46am
BONUS BILD!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact