d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skulle Kunna Tro Det Var Trophy!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 16 2012 08:32am
He boss
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 17 2012 08:31am
hatt

smugglare?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 17 2012 09:16am
Quote (eviilution @ 16 Jul 2012 14:23)
Är nästan helt säker på att han är 89a

http://www.facebook.com/alexander.hermansson.56


B) har nämligen en kusin som heter likadant fast 92 dock har jag inte sett han på typ 8 år nu så vet inte hur han ser ut :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 17 2012 09:36am
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o

This post was edited by Jewhannes on Jul 17 2012 09:36am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 18 2012 04:02pm
Quote (Jewhannes @ Jul 17 2012 04:36pm)
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o


Troll? :wacko:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 18 2012 04:51pm
Quote (Jewhannes @ 17 Jul 2012 17:36)
kommer ni ihåg att jag sa att rikitga trophy hade gått på min skola, har tydligen kört skoter och fikat här hemma med honom. tror detta var vintern efter men gjorde aldrig kopplingen ;o


<_<
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 18 2012 04:56pm
Quote (Orvar @ 19 Jul 2012 00:02)
Troll? :wacko:


alltså inte snubben från forumet, världen är liten

This post was edited by Jewhannes on Jul 18 2012 04:57pm
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jul 19 2012 11:19pm
En zigenarklädd svensk(?)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 20 2012 02:43am
Postat igår på facebook

Varför tar man kort inne på systemet? (det är inte första gången)

"Nu är det bara att invänta fredag:)"
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 20 2012 02:46am
BONUS BILD!

Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll