Quote (Svartermetalisk @ 13 Jul 2012 19:32)
Varför hejtar du som en hejter?
Det fanns svinbra releaser på gamecube, zelda ww var tungt, Super Mario Sunshine var trevligt, Metroid Prime var 100 / 10 ultraklassiker och Resident Evil remaken kickade arsle.
Sen hade den skitcoola releaser som Pikmin, Super Monkey Ball mm
Mysig konsol imo.
Ja, var nog bara för att endast växte upp med n64 och inte gamecube
Gamecube e ju bättre än n64, riktigt kass grafik i N64 och helt mongokontroller. Gamecube har sköna kontroller, skön grafik, flera bra spel.