d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 11 2012 10:59am
finns en butik i hlamstad som har alla kända n64 supernintendo etc spelen, kan dock få betala riktigt mycket. finns även konsoller till salu n64 runt 500:- samma med super nintendo, finns även delar m.m.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 11 2012 11:01am
Quote (fideuu @ 11 Jul 2012 18:59)
finns en butik i hlamstad som har alla kända n64 supernintendo etc spelen, kan dock få betala riktigt mycket. finns även konsoller till salu n64 runt 500:- samma med super nintendo, finns även delar m.m.


Köpte mitt n64 med en kontroll, expansion pak och något skräpspel för 250:- ololololol
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 12 2012 12:34pm
Quote (fideuu @ 11 Jul 2012 18:59)
finns en butik i hlamstad som har alla kända n64 supernintendo etc spelen, kan dock få betala riktigt mycket. finns även konsoller till salu n64 runt 500:- samma med super nintendo, finns även delar m.m.


har dom någon hemsida? :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 13 2012 11:27am
Quote (SCXiao @ 11 Jul 2012 12:29)
Ett utav favoritspelen när jag var yngre :P Du lär skaffa Super Metroid och Megaman X serien också


Och för att avsluta ovanstående diskussion: N64 > Gameboy Advance > Snes > Nes > Justin Bieber > Twilight > Gamecube


looool.

Scxiao jag trodde du var bättre än så ;ppPpPppppp
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 11:32am
xbox 360, MW3 >
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 13 2012 11:32am
Quote (SCXiao @ Jul 11 2012 11:29am)
Ett utav favoritspelen när jag var yngre :P Du lär skaffa Super Metroid och Megaman X serien också


Och för att avsluta ovanstående diskussion: N64 > Gameboy Advance > Snes > Nes > Justin Bieber > Twilight > Gamecube


Varför hejtar du som en hejter?

Det fanns svinbra releaser på gamecube, zelda ww var tungt, Super Mario Sunshine var trevligt, Metroid Prime var 100 / 10 ultraklassiker och Resident Evil remaken kickade arsle.

Sen hade den skitcoola releaser som Pikmin, Super Monkey Ball mm

Mysig konsol imo.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 13 2012 11:34am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Jul 2012 19:32)
Varför hejtar du som en hejter?

Det fanns svinbra releaser på gamecube, zelda ww var tungt, Super Mario Sunshine var trevligt, Metroid Prime var 100 / 10 ultraklassiker och Resident Evil remaken kickade arsle.

Sen hade den skitcoola releaser som Pikmin, Super Monkey Ball mm

Mysig konsol imo.


Ja, var nog bara för att endast växte upp med n64 och inte gamecube :angry:

Gamecube e ju bättre än n64, riktigt kass grafik i N64 och helt mongokontroller. Gamecube har sköna kontroller, skön grafik, flera bra spel.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 13 2012 11:50am
Quote (snoramej @ Jul 11 2012 07:01pm)
Köpte mitt n64 med en kontroll, expansion pak och något skräpspel för 250:- ololololol


detta är dock med garanti att allt funkar m.m

Quote (orvars @ Jul 12 2012 08:34pm)
har dom någon hemsida? :)


tror inte det, hittar dit men ingen aning om gata etc... Hittar bara ifrån hagön då jag o mitt ex brukade vara där på sommrarna
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 13 2012 01:17pm
Quote (fideuu @ 13 Jul 2012 19:50)
detta är dock med garanti att allt funkar m.m


Allt funkar i mitt n64

:p

Ville dock bara skryta över hur billigt jag köpte mitt n64, inget annat jag ville bevisa direkt.

This post was edited by snoramej on Jul 13 2012 01:17pm
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Jul 13 2012 02:10pm
snes >


chrono trigger, secret of mana, FF6, tales of phantasia etc <3


chrono trigger best game of all time, y?

This post was edited by whifrA on Jul 13 2012 02:10pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll