Quote (snoramej @ 5 Jul 2012 17:45)
Tänker inte säga nånting negativt om Martin för jag håller med honom också, och ja. Definitivt mer bil för pengarna om man kör tyskt. Må vara dyrt att reparera osv men det är fan värt det, bakhjulsdrift också, viktigt i Norrland

har inte heller nått emot honom.. han som gick off topic då kunskaperna om bilar sviker honom...
Quote (Charlieone @ 5 Jul 2012 17:57)
haha, skrev någonting långt först om hur otroligt efterbliven du är. suddade ut det just för att det inte hade hjälpt varken dig eller mig.
summa summarum: du är en jävla nolla
e. lämna tråden bara din okonstruktiva jävel
also ont, jag hade köpt en golf, kan inte motivera det dock.
patetisk.. stor bakom skärmen