d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köpa Bil > Svårt Att Välja
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 5 2012 12:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 20:10)
Igen jag har fortfarande inte skrivit någonting om dina kunskaper om bilar, det är jävligt mycket som är fel i ditt huvud det råder det inget tvivel om men jag tvekar inte en sekund på att du är bättre än jag på bilar.

För övrigt kan jag tillägga att om jag skulle sälja min Kentsamling till nuvarande marknadspriser skulle jag göra en vinst på 30,000.


Dat profittrader
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 5 2012 12:20pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 5 2012 07:10pm)
Igen jag har fortfarande inte skrivit någonting om dina kunskaper om bilar, det är jävligt mycket som är fel i ditt huvud det råder det inget tvivel om men jag tvekar inte en sekund på att du är bättre än jag på bilar.

För övrigt kan jag tillägga att om jag skulle sälja min Kentsamling till nuvarande marknadspriser skulle jag göra en vinst på 30,000.



Det skulle du få en hell of a kudde för :hug:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 5 2012 12:21pm
Fyi, det blev saaben.

Volvon vart en osäker affär. Sen blev saaben 8k billigare + vinterdäck och en begagnat försäkring :)
Skriver på imorgon
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 5 2012 12:27pm
Quote (Spetch @ 5 Jul 2012 20:21)
Fyi, det blev saaben.

Volvon vart en osäker affär. Sen blev saaben 8k billigare + vinterdäck och en begagnat försäkring :)
Skriver på imorgon


:angry:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 5 2012 12:28pm
Quote (Spetch @ Jul 5 2012 07:21pm)
Fyi, det blev saaben.

Volvon vart en osäker affär. Sen blev saaben 8k billigare + vinterdäck och en begagnat försäkring :)
Skriver på imorgon


Jaja, hoppas du blir nöjd iaf! :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 5 2012 12:33pm
Quote (snoramej @ 5 Jul 2012 17:45)
Tänker inte säga nånting negativt om Martin för jag håller med honom också, och ja. Definitivt mer bil för pengarna om man kör tyskt. Må vara dyrt att reparera osv men det är fan värt det, bakhjulsdrift också, viktigt i Norrland ;)



har inte heller nått emot honom.. han som gick off topic då kunskaperna om bilar sviker honom...
Quote (Charlieone @ 5 Jul 2012 17:57)
haha, skrev någonting långt först om hur otroligt efterbliven du är. suddade ut det just för att det inte hade hjälpt varken dig eller mig.

summa summarum: du är en jävla nolla

e. lämna tråden bara din okonstruktiva jävel

also ont, jag hade köpt en golf, kan inte motivera det dock.



patetisk.. stor bakom skärmen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 5 2012 12:38pm
Quote (Chefen @ Jul 5 2012 07:33pm)
har inte heller nått emot honom.. han som gick off topic då kunskaperna om bilar sviker honom...


patetisk.. stor bakom skärmen


Bryr mig inte ett skit om vad du tycker om min person, jag har aldrig diskuterat bilar i denna tråden så jag förstår inte varför du återkommer till det hela tiden?

Du är som en ekorre i ett hjul, kommer ingenstans.

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 5 2012 12:38pm
Quote (Charlieone @ 5 Jul 2012 19:57)
haha, skrev någonting långt först om hur otroligt efterbliven du är. suddade ut det just för att det inte hade hjälpt varken dig eller mig.

summa summarum: du är en jävla nolla

e. lämna tråden bara din okonstruktiva jävel

also ont, jag hade köpt en golf, kan inte motivera det dock.


:lol:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 5 2012 12:52pm
Quote (Chefen @ 5 Jul 2012 20:33)
har inte heller nått emot honom.. han som gick off topic då kunskaperna om bilar sviker honom...


patetisk.. stor bakom skärmen


du rekomendera Ford? xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll