d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Två år Försent > Men
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jul 2 2012 10:08am
Grattis!

Tog mitt i mars, klarade också allt på första försöket. :)

Jag slagga lite jag med, med körkortet - då jag fyllde 18 i början av juni, så tog ju nästan 1 år innan jag fixade skiten ^^

Var det att jag hade mycket plugg i skolan, så orkade aldrig sitta med teorin. Körningen var jag klar med långt innan teorin.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 2 2012 10:10am
Quote (Yla123 @ 2 Jul 2012 16:40)
klart att det är troll :) Vore helt idiotiskt, o så dum är jag inte


hah fick mig att skratta iaf :>
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 10:16am
Quote (Intenso8 @ Jul 2 2012 06:01pm)
nope det är 2 år :)



hejdå med körkortet alltså?


haha, nej! :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 2 2012 10:39am
Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 17:51)
Jag körde varje gång man drog någonstans med farsan så köra kunde jag utan problem men
teorin kötta sönder mitt huvud så jag sket i att ens försöka plugga..

Jag vet vad det är för regler i trafiken men inte fan tänker jag plugga om en kurva som det finns 1 av i sverige och hur man kör lagligt i denna kurva..

-.-.-.--.-.-.


Ah, jag satte 62 på teorin.. Pluggade inte överdrivet mycket, har bara väldigt lätt för att lära! Tycker dock att teorin innehåller många moment som är totalt irrelevanta när du framför ditt fordon...
Kanske kan man sortera bort några nötter genom att ha ett teoriprov.. Det verkar ju inte som det ute i trafiken men vem vet hur det hade sett ut om man inte hade ett teoriprov?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 12 2012 07:48am
Grattis i efterskott!

Nu är glassbilen utanför mig! Åhh! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll