Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 17:51)
Jag körde varje gång man drog någonstans med farsan så köra kunde jag utan problem men
teorin kötta sönder mitt huvud så jag sket i att ens försöka plugga..
Jag vet vad det är för regler i trafiken men inte fan tänker jag plugga om en kurva som det finns 1 av i sverige och hur man kör lagligt i denna kurva..
-.-.-.--.-.-.
Ah, jag satte 62 på teorin.. Pluggade inte överdrivet mycket, har bara väldigt lätt för att lära! Tycker dock att teorin innehåller många moment som är totalt irrelevanta när du framför ditt fordon...
Kanske kan man sortera bort några nötter genom att ha ett teoriprov.. Det verkar ju inte som det ute i trafiken men vem vet hur det hade sett ut om man inte hade ett teoriprov?