d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Peace & Love
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 07:40am
Satan vad jag är trasig just nu... Kul vare ialf! Och helvete vad Turbonegro och Nero var bra! Sinnes! :D

Här har ni en bild på mig så kanske någon av er som var där känner igen mig B) Sprang runt med min kompis i teletubbies dräkten och härjade :D

Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 08:25am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 03:40pm)
Satan vad jag är trasig just nu... Kul vare ialf! Och helvete vad Turbonegro och Nero var bra! Sinnes! :D

Här har ni en bild på mig så kanske någon av er som var där känner igen mig B) Sprang runt med min kompis i teletubbies dräkten och härjade :D

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/311678_3758405271905_1662409614_n.jpg


Haha lol såg fan dig xD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 08:26am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 15:25)
Haha lol såg fan dig xD


Haha topp! Var fan över allt och försökte få upp stämningen lite! :D
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 1 2012 08:27am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jul 2012 15:40)
Satan vad jag är trasig just nu... Kul vare ialf! Och helvete vad Turbonegro och Nero var bra! Sinnes! :D

Här har ni en bild på mig så kanske någon av er som var där känner igen mig B) Sprang runt med min kompis i teletubbies dräkten och härjade :D

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/311678_3758405271905_1662409614_n.jpg


bin
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 08:59am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 04:26pm)
Haha topp! Var fan över allt och försökte få upp stämningen lite! :D


Var du på dadalife?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 09:01am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 15:59)
Var du på dadalife?


Aaa en stund, fast drog till Rise Against sen, hade fan hellre velat sett dadalife och stampat lite D:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 09:03am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 05:01pm)
Aaa en stund, fast drog till Rise Against sen, hade fan hellre velat sett dadalife och stampat lite D:


Det var sjukt drag på dadalife! Bästa var nog Dadalife, slagsmålsklubben å wolfmother ;P
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 09:24am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 16:03)
Det var sjukt drag på dadalife! Bästa var nog Dadalife, slagsmålsklubben å wolfmother ;P


Jag tycker nero var bäst! HELVETE vad det var awsome! Dom öppnade med Doomsday och så börjar regnet bara vräka ner! Extremt bra var det :D
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 10:19am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 05:24pm)
Jag tycker nero var bäst! HELVETE vad det var awsome! Dom öppnade med Doomsday och så börjar regnet bara vräka ner! Extremt bra var det :D


Jag missade Nero :((( alla mina polare försvann och då hittade jag några andra som inte ville gå på Nero utan skulle till sitt hotellrum, så jag följde med dom istället för att gå ensam till Nero '-.-
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 10:22am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 17:19)
Jag missade Nero :((( alla mina polare försvann och då hittade jag några andra som inte ville gå på Nero utan skulle till sitt hotellrum, så jag följde med dom istället för att gå ensam till Nero '-.-


Fan va jobbigt :/ Var så äckligt bra :|
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll