Satan vad jag är trasig just nu... Kul vare ialf! Och helvete vad Turbonegro och Nero var bra! Sinnes!

Här har ni en bild på mig så kanske någon av er som var där känner igen mig

Sprang runt med min kompis i teletubbies dräkten och härjade

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/311678_3758405271905_1662409614_n.jpg