d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fyfaan Säger Jag Bara
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 25 2012 11:43am
Quote (Giraff @ Jun 25 2012 06:41pm)
Syns väl ändå rätt kort på blodprov?
När jag låg i fyllecell vägrade jag pissa och gav dem ett blodprov till slut. Var typ en månad efter jag hade rökt senast och visade negativt så...


Det varierar men har du otur syns det nog 2 månader eller nåt på blodprov

Iaf har jag för mig att det är så
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll