d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > <-- Lättförtjänta Forum Gold -->
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 19 2012 06:33am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 12:12)
http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/00938/hamburgare3_938399c.jpg




future Johan y0
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 06:40am
Quote (snoramej @ Jun 19 2012 01:33pm)
http://bonkenojag.blogg.se/images/2010/elektriker_52210359_102415961.jpg

future Johan y0


Future Martin y0

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 07:38am
Quote (Intenso8 @ 19 Jun 2012 12:31)
det ända viktiga med G i alla ämnen är väl om du ska bli snickare eller liknande :P vad är 3 år på gymnasie i poäng? 2550? dom dras av i lärlingsboken... profit!


Jo precis.
Men tänker lite såhär.
Tex. Valet till år 2 på gymnasíet valde jag inriktning billackering i enköping (bor i västerås). Dom som bodde i enköping med omnejd hade förtur till dom 12 platser som fanns, vilket resultera i att vi ifrån västerås behövde ha i princip alla mvg för att komma in det året. Jag tycker att hantverksarbeten osv borde mer baseras på vad folk kan och hur intresset ser ut. Nu gick jag jag iofs om ett år för att komma in på den linjen men annars hade jag ej varit billackerare idag, vilket jag tycker är kul och är förmodligen ganska bra på. Dom som tog min plats året när jag sökte första gången kanske inte tyckte det var kul och hoppade av efter 1 år.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 19 2012 07:44am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 14:40)
Future Martin y0

http://www.ultimatebeatlescollection.com/images/12covers.jpg


Bara Kent då istället för bara Beatles antar jag?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 07:51am
Quote (snoramej @ Jun 19 2012 02:44pm)
Bara Kent då istället för bara Beatles antar jag?


Ajo precis :D

Jag hoppas jag lyckas dodga Beatlesfällan för det finns tusentals skivor att köpa och dom värsta grejjerna får man lägga en årslön per skiva på.

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 19 2012 07:52am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 19 2012 07:53am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 15:51)
Ajo precis :D

Jag hoppas jag lyckas dodga Beatlesfällan för det finns tusentals skivor att köpa och dom värsta grejjerna får man lägga en årslön per skiva på.


Elleeeeerrr.. Så slutar du samla helt :DD
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 19 2012 08:45am
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 14:21)
Där kan du hamna även om du har bra betyg. Exmepelvis om man gick samhäll är mcd ett mycket möjligt val.


Hur blir det för mig som gick ett specialutformat samhällsnärliggande program då? :cry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 08:46am
Quote (snoramej @ Jun 19 2012 02:53pm)
Elleeeeerrr.. Så slutar du samla helt :DD


Nej =D

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 08:47am
Quote (Giraff @ Jun 19 2012 03:45pm)
Hur blir det för mig som gick ett specialutformat samhällsnärliggande program då? :cry:






This post was edited by Svartermetalisk on Jun 19 2012 08:47am
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 19 2012 08:49am
undrar när det blir dags för lite julklappar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll