d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Im At Dreamhack B!tches > :))
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 16 2012 03:20pm
Quote (pawa @ 16 Jun 2012 21:28)
calling out yllegarnet


Haha får ta en promenix dit senare :b är inte i farm koma @ d3 xd
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 16 2012 03:26pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Jun 2012 22:20)
Haha får ta en promenix dit senare :b är inte i farm koma @ d3 xd


najs, du för tömma någons guld som lämnat datorn igång :D skicka över allt till dig
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 16 2012 03:43pm
Quote (pawa @ 16 Jun 2012 22:26)
najs, du för tömma någons guld som lämnat datorn igång :D skicka över allt till dig


Hahaha jag är sugen som fan på det! :D

Är ju fattig som en somalie :(
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 16 2012 04:07pm
Är i dhallen nu, möt mig walla :D
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 16 2012 04:20pm
Quote (Yllegarnet @ 16 Jun 2012 23:07)
Är i dhallen nu, möt mig walla :D


hur fan ska jag hitta dig xD
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 16 2012 04:25pm
Haha står vid en stor port som är öppen, grönt linne. Svårt att missa :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 16 2012 04:30pm
Quote (ReloadMaster @ Jun 16 2012 08:51pm)
Fixa mig Andromeda Avataren till HoN någon som är där


lol, alienwarearena.com????

http://alienwarearena.com/giveaway/heroes-of-newerth-alien-andromeda-giveaway/

This post was edited by Charlieone on Jun 16 2012 04:31pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2012 04:40pm
Quote (Charlieone @ Jun 16 2012 11:30pm)


lol@ guild name change xD
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 16 2012 11:34pm
Quote (eviilution @ 16 Jun 2012 13:33)
Såklart när riot är där så hoppar jag över DH, så jävla tråkigt ! Antar dom ej kommer komma i vinter likt förra året.

Känns ovärt med en typ 3-4timmars enkel resa ned dit nu.



vart ligger de?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 17 2012 03:17am
jönköping är det.

elmia

This post was edited by eviilution on Jun 17 2012 03:17am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll