d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Utgång Ikväll?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 08:03pm
Quote (Nickeee @ 9 Jun 2012 02:02)
naefan kunde varit värre, men ja.
eller ne, gonatt.



glöm inte din dagliga dos pepparkakor & mjölk, gn
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 8 2012 08:04pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 04:03)
glöm inte din dagliga dos pepparkakor & mjölk, gn


tar det imorgon, np.

höööörs.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2012 08:37pm
gn alla, also det blev o'learys eller vad fan de heter ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 08:38pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 Jun 2012 04:37)
gn alla, also det blev o'learys eller vad fan de heter ^^


sportpub, ovärt, öl kostar en förmögenhet.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 8 2012 11:52pm
Quote (PlaaD @ 9 Jun 2012 01:47)
Looool tråkigt med 3 poäng ifrån max

Blev att lira Halo hos en polare, inge dumt på 8pers :)


jopp blev sjukt ledsen dock stämningen som var i hallen när jag skulle slå sista slaget. helt knäpptyst sen slog man 7 alla bah awwwww....

sjukt nöjd ändå :P
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 9 2012 02:32am
Då kom man hem nu då, nu får de fan va nog med supandet, måste få sova ut någon dag också..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll