d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
Jun 7 2012 05:31pm
Redbull / powerking alla gånger.

köpte ett flak redbull o 2 sprit flaskor o lite annat gött till imon ! ;D
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 7 2012 11:12pm
Quote (Elfsborg @ Jun 7 2012 11:31pm)
Redbull / powerking alla gånger.

köpte ett flak redbull o 2 sprit flaskor o lite annat gött till imon ! ;D


inte va sånn ,men läste att energidryck blandat med alkohol kan vara mycket farligt
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 12:46am
Quote (heavypala @ 8 Jun 2012 07:12)
inte va sånn ,men läste att energidryck blandat med alkohol kan vara mycket farligt


Alkohol i sig kan vara farligt, gå över vägen kan vara farligt, gå utanför kan vara farligt.
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Jun 8 2012 01:49am
9MM och Tiger
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 01:58am
Quote (Pitpro @ 8 Jun 2012 09:49)
9MM och Tiger


Vart säljs tiger? Äre lidl eller vad?
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2012 02:07am
Riktigt gult urin funkar bra.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 8 2012 02:16am
När jag drack så. Powerking,X-ray, White tiger & Burn, Värsta av alla är monster för den har en skum smak som smakar typ parfym eller tvål. Dem jag drack har alla en neutral smak av taurin och inte den där äckliga sur-beska smaken som euroshopper och redbull har.

This post was edited by ankiie on Jun 8 2012 02:19am
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 8 2012 02:18am
Quote (berhemuli @ Jun 8 2012 07:58am)
Vart säljs tiger? Äre lidl eller vad?


We got a badass over here!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Jun 8 2012 02:19am
Quote (berhemuli @ Jun 8 2012 07:58am)
Vart säljs tiger? Äre lidl eller vad?


har för mig att Lidl hade någon tiger liknande förut, fast det kanske dom fortfarande har

köpte iallefall blue, white och black i Luxemburg ( även 9MM är köpt där )
passar på och köper massa olika energi drickor när jag är där, då dom har sånna som man inte hittar så ofta i sverige
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 02:56am
Quote (Pitpro @ 8 Jun 2012 10:19)
har för mig att Lidl hade någon tiger liknande förut, fast det kanske dom fortfarande har

köpte iallefall blue, white och black i Luxemburg ( även 9MM är köpt där )
passar på och köper massa olika energi drickor när jag är där, då dom har sånna som man inte hittar så ofta i sverige


Får åka nåndag till lidl o kolla.. Goda är dom iaf..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll