☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Fascisten I Mig Fick Precis Liv!
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 988
Replies: 40
Track Topic
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#31
Jun 5 2012 01:47pm
Så har Sverige ingen nationalsång ;PPpPPpPppPPppppPPPppPpPpPPppppPppPPp
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#32
Jun 5 2012 01:49pm
Quote (Giraff @ 5 Jun 2012 21:47)
Så har Sverige ingen nationalsång ;PPpPPpPppPPppppPPPppPpPpPPppppPppPPp
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#33
Jun 5 2012 02:05pm
Quote (AsDrake @ 5 Jun 2012 16:36)
dummsta* l2stava
31 cm slak.
Jag vann.
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#34
Jun 5 2012 03:35pm
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 21:05)
31 cm slak.
Jag vann.
31 slak i isvak.. I win!
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#35
Jun 5 2012 03:41pm
Quote (Makta @ 5 Jun 2012 23:35)
31 slak i isvak.. I win!
Brukar mäta djupet slak i isvak
I wins
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#36
Jun 5 2012 03:42pm
Quote (PlaaD @ 5 Jun 2012 23:41)
Brukar mäta djupet slak i isvak
I wins
När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#37
Jun 5 2012 05:58pm
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 23:42)
När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak
När min är slak måste jag frakta den på ett lastbilsflak
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#38
Jun 5 2012 06:04pm
Quote (Makta @ 5 Jun 2012 23:35)
31 slak i isvak.. I win!
31- kloak i island
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#39
Jun 5 2012 06:05pm
Quote (Giraff @ 6 Jun 2012 00:58)
När min är slak måste jag frakta den på ett lastbilsflak
Leksakslastbil :ppPpPpPp
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 22:42)
När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak
Sitter dom brevid med kikare?
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#40
Jun 5 2012 07:18pm
Den här texten går inte längre att kommentera
Varför? Allt för många kommentarer bröt mot våra regler. Tidigare inlägg går dessvärre inte att se. Ett bekymmer vi är medvetna om. /Redaktionen
/10
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact