d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fascisten I Mig Fick Precis Liv!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 5 2012 01:47pm
Så har Sverige ingen nationalsång ;PPpPPpPppPPppppPPPppPpPpPPppppPppPPp
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 5 2012 01:49pm
Quote (Giraff @ 5 Jun 2012 21:47)
Så har Sverige ingen nationalsång ;PPpPPpPppPPppppPPPppPpPpPPppppPppPPp


B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 5 2012 02:05pm
Quote (AsDrake @ 5 Jun 2012 16:36)
dummsta* l2stava


31 cm slak.

Jag vann.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 5 2012 03:35pm
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 21:05)
31 cm slak.

Jag vann.


31 slak i isvak.. I win!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2012 03:41pm
Quote (Makta @ 5 Jun 2012 23:35)
31 slak i isvak.. I win!


Brukar mäta djupet slak i isvak

I wins
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 5 2012 03:42pm
Quote (PlaaD @ 5 Jun 2012 23:41)
Brukar mäta djupet slak i isvak

I wins


När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 5 2012 05:58pm
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 23:42)
När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak


När min är slak måste jag frakta den på ett lastbilsflak
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 5 2012 06:04pm
Quote (Makta @ 5 Jun 2012 23:35)
31 slak i isvak.. I win!


31- kloak i island
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 5 2012 06:05pm
Quote (Giraff @ 6 Jun 2012 00:58)
När min är slak måste jag frakta den på ett lastbilsflak


Leksakslastbil :ppPpPpPp

Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 22:42)
När min är slak blottar jag mig för kvinnor i irak


Sitter dom brevid med kikare? b)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 5 2012 07:18pm
Den här texten går inte längre att kommentera

Varför? Allt för många kommentarer bröt mot våra regler. Tidigare inlägg går dessvärre inte att se. Ett bekymmer vi är medvetna om. /Redaktionen

/10
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll