d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bakelse Tråden > Jao
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 5 2012 11:00am
Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 18:55)
:thumbsup:


Så de ska vara ju :D


Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 18:56)
Snygg, vig och bakar, vad har hon inte?


Fråga inte mig. Men hon är upptagen ;))

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:02am
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 17:00)
Så de ska vara ju :D




Fråga inte mig. Men hon är upptagen ;))


bara ett farthinder kompis B)

Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 5 2012 11:06am
Quote (Chefen @ Jun 5 2012 05:02pm)
bara ett farthinder kompis  B)


Sen ska du komma förbi Litttle_Brother också! Eller han kanske bara är ett litet gupp på vägen? :rofl:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 5 2012 11:10am
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 19:00)
Så de ska vara ju :D




Fråga inte mig. Men hon är upptagen ;))


Om hon är singel så är alla killar i hela världen ett hinder för dig, om hon är upptagen har du bara ett hinder :angry:
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:16am
snoddas e ju görra
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2012 11:21am
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 19:00)
Fråga inte mig. Men hon är upptagen ;))


Spelar väl ingen roll? Som någon sa, farthinder.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:22am
Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 17:06)
Sen ska du komma förbi Litttle_sister också! Eller han kanske bara är ett litet gupp på vägen?  :rofl:



mutar hon med fg :D

This post was edited by Chefen on Jun 5 2012 11:22am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2012 11:35am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 18:56)
Snygg, vig och bakar, vad har hon inte?


en snopp? men det är ju inte så svårt att skaffa :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2012 11:36am
Quote (Intenso8 @ 5 Jun 2012 19:35)
en snopp? men det är ju inte så svårt att skaffa :)


Sant. Kirrar en strap-on.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 5 2012 11:37am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 19:36)
Sant. Kirrar en strap-on.


jag har hört att könsoperationer ska funka

jag har både vagina och snopp nu kan jag göra barn med själv :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll