Tack så mycket för gratulationerna! Kan säga att det var den roligaste dagen i mitt liv, hade så sjukt kul! Blev inte för full, spydde dock men det var för jag åt en pissig jävla donken burgare.
Regnade mesta dels av dagen, förutom när vi sprang ut från skolan och när vi åkte på flaket.

Nu är man arbetslös i helvetet.