d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten Imorn!
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 5 2012 05:35am
Quote (orvars @ 4 Jun 2012 15:43)
Grymt skönt!

IG i matte C dock :/

Hur var eran student?:angel:


Minns ej.


Grattis btw

This post was edited by Fagg3 on Jun 5 2012 05:35am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 5 2012 07:53am
Jag kissade på en kyrka på min student.
Polarn spydde på sagda kyrka.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2012 09:36am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 11:35)
snoramejde


Quote (Nickeee @ 5 Jun 2012 11:37)
the level of serious. yes :D


åttade
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2012 06:11am
Tack så mycket för gratulationerna! Kan säga att det var den roligaste dagen i mitt liv, hade så sjukt kul! Blev inte för full, spydde dock men det var för jag åt en pissig jävla donken burgare.

Regnade mesta dels av dagen, förutom när vi sprang ut från skolan och när vi åkte på flaket. :thumbsup:

Nu är man arbetslös i helvetet.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2012 06:23am
Quote (Marcusd0 @ 4 Jun 2012 22:09)
Hoppas du bjuder imon orvars, kanske du kan få donates!


Du anar inte hur mycket jag bjöd igår!

Kan säga att jag bjöd mer än Mange
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2012 07:54am
Låter nice att du haft roligt! :)

Njut av sommaren nu för sen till hösten väntar arbetslivet.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 6 2012 07:56am
firar tre år i frihet?:D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 6 2012 07:58am
Quote (SpAz. @ 6 Jun 2012 15:56)
firar tre år i frihet?:D


Gymnasiet var ju kung, dock var jag ju en av få av de som insåg det tydligen, massa klagade att de inte orkade gå i skolan när vi gick i gymnasiet.

Men sen när vi gick ut och de flesta blev arbetslösa så efter ett tag började folk längta tillbaka till gymnasiet och säga "fan va de var chill med gymnasiet".

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 6 2012 07:58am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 6 2012 08:53am
Quote (Yla123 @ 4 Jun 2012 16:25)
jävligt tidigt! Min student var mycket rolig.. Drack helt lagom, dock var jag bakfull vid ca 00.00 .. Lite segt


this :D jag tog en tupplur mellan 21:00ish-22 för att kunna fortsätta :D vi satte igång 06:30 på morgonen
Member
Posts: 3,629
Joined: Nov 23 2008
Gold: 0.65
Jun 6 2012 10:30am
Studenten var nice till måndagen efter, då började jag jobba.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll