d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Kvinnlig Barbarian, Va?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 04:09am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 12:05)
Nu börjar det likna någonting.
Men fortfarande, på den tiden var det även den norm att kvinnor inte skulle gå ut och utgöra någonting och därmed ser jag det osannolikt att det någonsin skulle finnas en kvinnlig barbar.


Återigen, det utspelas inte på jorden utan i Sanctuary, det kanske är standard att kvinnor slåss där.
Sen kanske deras tidslinje visar att de är längre fram i tiden än vi?
Jag anser själv att kvinnlig barbar är svinful men det rättfärdigar inte anledningen till att den inte borde existera, det finns tjejer som spelar D3 och vill (även killar) kanske va kvinnlig barb.

This post was edited by PlaaD on May 31 2012 04:10am
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 04:13am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 12:07pm)
Återigen, varför är du då bara emot kvinnliga barbarer och inte andra kvinnliga klasser?

Du säger emot dig själv så mycket att vi andra inte ens behöver argumentera.





Du som är kvinnan i ert förhållande antar jag


Även här, du är helt enkelt inte redo att återspegla denna debatt.
De andra klasserna är ytterst logiska till dess val, att jag nedsätter sliddjur är min ensak men att de valen finns är självklara och allt förstående.
Däremot är inte barbaren detsamma.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
May 31 2012 04:34am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 12:13)
Även här, du är helt enkelt inte redo att återspegla denna debatt.
De andra klasserna är ytterst logiska till dess val, att jag nedsätter sliddjur är min ensak men att de valen finns är självklara och allt förstående.
Däremot är inte barbaren detsamma.


Barbarian people:
Anya — woman rescued in the Prison of Ice quest
Bul'Kathos — the legendary Immortal King
Charsi — blacksmith in the Rogue Encampment
Larzuk — blacksmith in Harrogath
Malah — old healer woman in Harrogath
Nihlathak — traitor, killed in the Betrayal of Harrogath quest
Qual-Kehk — senior man-at-arms in Harrogath


Var är din gud nu?

Skulle dessutom gärna vilja veta vad du har för svar till Plaad
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 31 2012 06:19am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 12:34pm)
Barbarian people:
Anya — woman rescued in the Prison of Ice quest
Bul'Kathos — the legendary Immortal King
Charsi — blacksmith in the Rogue Encampment
Larzuk — blacksmith in Harrogath
Malah — old healer woman in Harrogath
Nihlathak — traitor, killed in the Betrayal of Harrogath quest
Qual-Kehk — senior man-at-arms in Harrogath


Var är din gud nu?

Skulle dessutom gärna vilja veta vad du har för svar till Plaad


Tror han talar om gubbarna, hur långt ska du gå? XDDD du verkar ju inte ha någon aning om vad zquidy och plaad talar om XDDDD
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 06:27am
Quote (Clixton @ May 31 2012 01:19pm)
Tror han talar om gubbarna, hur långt ska du gå? XDDD du verkar ju inte ha någon aning om vad zquidy och plaad talar om XDDDD


Scammer/10
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
May 31 2012 06:33am
Quote (Clixton @ 31 May 2012 14:19)
Tror han talar om gubbarna, hur långt ska du gå? XDDD du verkar ju inte ha någon aning om vad zquidy och plaad talar om XDDDD


d2jsp Forums > Other Languages > Svenska > En Kvinnlig Barbarian, Va?

XDDDDDDDD

PISKAD / 10 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


XDDDDDDDDD

This post was edited by SCXiao on May 31 2012 06:33am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 06:47am
Quote (Clixton @ 31 May 2012 14:19)
Tror han talar om gubbarna, hur långt ska du gå? XDDD du verkar ju inte ha någon aning om vad zquidy och plaad talar om XDDDD




This post was edited by PlaaD on May 31 2012 06:48am
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 31 2012 10:16am
Quote (SCXiao @ May 31 2012 02:33pm)
d2jsp Forums > Other Languages > Svenska > En Kvinnlig Barbarian, Va?

XDDDDDDDD

PISKAD / 10 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


XDDDDDDDDD


märks att ni sliddjur är en dålig art för dagens samhälle/framtid i debatt
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
May 31 2012 01:11pm
Quote (Clixton @ 31 May 2012 18:16)
märks att ni sliddjur är en dålig art för dagens samhälle/framtid i debatt


Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%


Märks att du helt enkelt är dålig
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 31 2012 01:20pm
Quote (Zquidy @ May 31 2012 08:25am)
Fortfarande, att det ens finns en kvinnlig barbarian är ologiskt på alla sätt.

Witch Doctor som skall vara motsvarighet till de högre stammar i Afrika kan även dem vara kvinnliga, som sysselsätter sig med häxkonst.
En Wizard är som många vet redan välkänt att det faktiskt fanns/finns i samtliga kön.

Inom Buddhismen finns det än idag kvinnliga munkar.

Demon Hunter å andra hand är en fantasikaraktär där ingen inspiration är taget från historien/omvärlden.

Barbarians är som de första 3 taget ur ett historiskt initiativ och att det ens finns en kvinnlig roll för det är helt ologiskt och finns inte ens i tanken.
Vad kommer härnäst? En kvinnlig Eminem? En kvinnlig Hitler?
Nej, det funkar inte Blizzard... Vilken besvikelse.

En barbarian skall vara en man, förbli en man, inte vara en kvinna som är biträde för ett skolkök.

Att ens argumentera emot är ett feministiskt initiativ och jag antar att ni alla har en korv mellan benen.

Skärpning.

/Lord Brandon

Det är aldrig okej att kvinnor är någonting annat än köksbiträden och sliddjur. Detta skall ej diskuteras.


Troll?

Det är ett spel kompis.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll