som jag ser det får ju complicated
cred av detta
länka posts där "han uppför sig som en tard" då jag inte sett dem
P.S. jag har en jettttegrym volvo som heter 940 SE D.S.
Baduuuum diss
ain't lying
Quote (Makta @ 23 May 2012 19:07)
Med tanken på att han reggade sig 2008 och har postat 1 gång och så är han online just nu/nyligen!?

håller nog med lite här makta
This post was edited by xpd-trader on May 23 2012 11:08am