d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev12345621Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 23 2012 10:27am
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 18:24)
hest har 0 poster och råkade också vara online.

































WHERE'S YOUR GODS NOW MATKA?


Hest registrerade sig idag för att ta kontakt med killen som registrerade sig i Januari 2008
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 23 2012 10:40am
Quote (SCXiao @ 23 May 2012 18:27)
Hest registrerade sig idag för att ta kontakt med killen som registrerade sig i Januari 2008


you don't say?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 23 2012 10:50am
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 18:40)
you don't say?


Jo, kolla noga så ser du
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 23 2012 10:52am
Quote (SCXiao @ 23 May 2012 18:50)
Jo, kolla noga så ser du


Krävs raketforskning för det sry, måste tyvärr säga att jag inte är kapabel till såna ting
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 10:55am
Quote (Makta @ 23 May 2012 18:22)
Killen från garaget har 1 post och råkade var online nu? Ser mysko ut :angry:





"popcorn"


Så till skillnad från oss på jsp är han ingen nerd.

And then?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2012 11:07am
Quote (Fil @ 23 May 2012 17:55)
Så till skillnad från oss på jsp är han ingen nerd.

And then?


Med tanken på att han reggade sig 2008 och har postat 1 gång och så är han online just nu/nyligen!? ;)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 11:07am
som jag ser det får ju complicated cred av detta

länka posts där "han uppför sig som en tard" då jag inte sett dem

P.S. jag har en jettttegrym volvo som heter 940 SE D.S.

Baduuuum diss

ain't lying


Quote (Makta @ 23 May 2012 19:07)
Med tanken på att han reggade sig 2008 och har postat 1 gång och så är han online just nu/nyligen!? ;)



håller nog med lite här makta

This post was edited by xpd-trader on May 23 2012 11:08am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 23 2012 11:10am
Quote (xpd-trader @ 23 May 2012 18:07)
som jag ser det får ju complicated cred av detta

länka posts där "han uppför sig som en tard" då jag inte sett dem

P.S. jag har en jettttegrym volvo som heter 940 SE D.S.

Baduuuum diss

ain't lying





håller nog med lite här makta


E-five min gamle fiende!
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 11:14am
Quote (Makta @ 23 May 2012 19:10)
E-five min gamle fiende!






Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2012 11:23am
Tycker inte heller Complicated betett sig illa. Han avslöjade sanningen om grabben och blev mottagen som skit.
Sen att allt spårade ur är ju en annan sak.

Dock fattade väll vilken åsna som helst att grejerna inte var hans.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345621Next
Closed New Topic New Poll