d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är Du Påverkad Av Just Nu?
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,520
Joined: Jun 27 2007
Gold: 0.00
May 23 2012 02:41pm
Hm, känns som att detta mer hör hemma på flashback..
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 23 2012 02:54pm
Kaffe
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 23 2012 02:56pm
Kaffe
3 x Random Pilsner ( 3,5% )
Snus ( General Lös )
Kärlek
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 23 2012 03:49pm
tjaaaaaack ;)

och en liten fet joppe är alldrig fel ;D Green love!
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 23 2012 03:52pm
Quote (Litttle_Brother @ May 23 2012 06:29pm)
jag är påverkade av energi dryck, powerking atm hehe.


haha så jävla nice ;) slängde i mig 4st efter lite ladd ^^ hållit mig vaken sen igår morse, finfint! ;D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 23 2012 04:34pm
Gravitation.
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 24 2012 01:01am
Quote (Giraff @ 24 May 2012 00:34)
Gravitation.


Bra skit!
Member
Posts: 129
Joined: May 21 2012
Gold: 0.00
May 24 2012 06:29am
solsting :/
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
May 24 2012 07:14am
Quote (Miralda @ 23 May 2012 18:30)
Nu är det äntligen kväll så nu kan man ju lyxa till det lite

:drool: marockansk pollem

i bland så är livet helt underbart  :wub:


:rofl: http://www.youtube.com/watch?v=a2DuFvyQYc måste även posta denna Då den iallafall gav mig ett skratt


please tell me more
Member
Posts: 520
Joined: Jul 5 2007
Gold: 5,780.00
May 25 2012 02:52am
5x Kaffekoppar
4x Röda Lucky Strike
Snart massor med alkohol.

Feelsgodman.jpg
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll