d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild På Era D3 Char/chars > Ye
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
May 23 2012 02:08pm
sjukt segt å behöva tanka som barb men aja..

Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 24 2012 04:47am


act2 nightmare atm



This post was edited by Errorz on May 24 2012 04:50am
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 24 2012 05:55am
Quote (Errorz @ May 24 2012 10:47am)
http://i48.tinypic.com/2iaqvdc.jpg

act2 nightmare atm

http://i50.tinypic.com/11goaqh.jpg


tja harrypotter, low lvl :blush:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 24 2012 06:39am
Quote (HaLLuXX @ 24 May 2012 13:55)
tja harrypotter, low lvl  :blush:


real wizards wears a wizard hat obv :d

är 39 nu :>
och har 1.2k i dmg

vad har du för gubbar då hallbert?

This post was edited by Errorz on May 24 2012 06:44am
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 24 2012 06:58am
Quote (Errorz @ May 24 2012 12:39pm)
real wizards wears a wizard hat obv :d

är 39 nu :>
och har 1.2k i dmg

vad har du för gubbar då hallbert?


sött :blush:

DH i 58 snart 59 ej spelat speciellt mkt, haft mycket prov i skolan o så :cry:
sen en WD i typ 20
står att jag spelat 66h men har stått mkt afk i games ^^
adda vandraren#2786 kan spelar snart cuz sola nu B)
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 24 2012 07:11am
Quote (HaLLuXX @ 24 May 2012 14:58)
sött  :blush:

DH i 58 snart 59 ej spelat speciellt mkt, haft mycket prov i skolan o så  :cry:
sen en WD i typ 20
står att jag spelat 66h men har stått mkt afk i games ^^
adda vandraren#2786 kan spelar snart cuz sola nu  B)


hehe drygt, har skickat request nu
fett skönt väder här också, typ 25+ i solen :D

This post was edited by Errorz on May 24 2012 07:12am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 24 2012 07:36am
Quote (Errorz @ 24 May 2012 15:11)
hehe drygt, har skickat request nu
fett skönt väder här också, typ 25+ i solen :D


suttit och solat medans jag läst LAN via en laptop snett framför mig :thumbsup:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 25 2012 06:52am
Klarade The Butcher igårkväll på inferno :)

act 2 nu:



This post was edited by SpAz. on May 25 2012 06:52am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 25 2012 07:26am
Quote (c00kie_m0nster @ 22 May 2012 18:54)
http://i1154.photobucket.com/albums/p533/c00kiem0nster84/Screenshot016.jpg
yepp thats me


phet
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
May 25 2012 07:48am
Big pic cus big, act1 inferno :( need boost.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll