d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 20 2012 07:10pm
Quote (PhearCIII @ 20 May 2012 17:38)
Äh sluta sura på CoMpLiCaTeD, börja ifrågasätta kung_kanta istället, jag vill fortf ha regnummer på hans bil :)


lär inte vara speciellt svårt att få fram vem ägaren är, då det bara tillverkades 100ex + 20 demo, och om han då har nummer 1 borde det bli ännu enklare, ifall du nu skulle finna intresse i att veta vem han är...

Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 07:27pm
Quote (Chefen @ May 21 2012 02:10am)
lär inte vara speciellt svårt att få fram vem ägaren är, då det bara tillverkades 100ex + 20 demo, och om han då har nummer 1 borde det bli ännu enklare, ifall du nu skulle finna intresse i att veta vem han är...


Får Googla lite imorgon :)
Vem han är som person skiter jag i, däremot vill jag se om han står som ägare på bilen, då han sa att han pungat upp för bilen med kontanter(möjligt att minnet sviker, kan ha vart så att han sa att han köpt den utan att behöva ha lånat eller nåt) , vill minnas att han sa att den kostade runt 400kskr :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 20 2012 08:42pm
Quote (PhearCIII @ 21 May 2012 01:27)
Får Googla lite imorgon :)
Vem han är som person skiter jag i, däremot vill jag se om han står som ägare på bilen, då han sa att han pungat upp för bilen med kontanter(möjligt att minnet sviker, kan ha vart så att han sa att han köpt den utan att behöva ha lånat eller nåt) , vill minnas att han sa att den kostade runt 400kskr :)


måste de vara lite misstänksamt ändå hos volvo om nån snorhyvel i min ålder kommer och slänger upp slantarna på disken...
ajja... ljuger han så ljuger han, ljuger han inte så ljuger han inte, bryr mig inte faktiskt :)


men... rätt dyrt i våran ålder att stå på ett fordon med så mycket effekt & turbo, kan jämföra med en supra jag kikade på, skulle kosta 65+ på mig (aldrig krockat eller liknande)
tog lämpen för tung hojj för 3 år sedan snart och där ska vi inte ens gå in på hur mycket sporthojjarna kostar

Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 20 2012 11:03pm
Quote (Spetch @ 20 May 2012 18:15)
Men om du ska vara en sån jävla bitter "duvetvad" så tycker jag att du kan göra lite fler dikter :thumbsup:



"vetejvad"

lol

inga mer "pärlor för svinen"

^^

Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 02:15am
Quote (Spetch @ 20 May 2012 19:31)
Känner inte dig, aldrig pratat med dig men seriöst.
Varför komma hit och käfta upp sig med allt och alla. Trött på alla naiva divor som kommer in hit en gång om året bara för att kaxa och visa upp sig.



Divor? Jag har äldsta accet, är äldst irl och varit på jsp längst så jag vet inte vart du får dina tankar ifrån. Men om du tycker jag är så kaxig så är du välkommen hit och "stänga" käften på mig... Kanske dags att någon av den nya generationen lyckas med det snart :) Ja är ju en gammal gubbe jämfört med alla er vältränade småsorkar.

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 21 2012 02:37am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 02:17am
Quote (PlaaD @ 20 May 2012 19:51)
Oh vad skönt det skulle va med en permaban på dig.



Du är bara en kung_kanta wannabe som köper allt han säger. Sådana primitiva varelser som dig skall inte uttala sig överhuvudtaget om du inte har något vettigt att säga.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 02:24am
Quote (Ekaan @ 20 May 2012 19:54)
tror du att du är en lirare när du är över 30+ och är någon slags satanist (orolig över dig) med ditt 03 acc och dina 40 k fg?



y en riktig sån här

http://images1.wikia.nocookie.net/%5F%5Fcb20110716161327/callofduty/images/0/06/BAN.gif

embed plz



En Pissboss3 wannabe och noob. Har sett dig ganska ofta, du har väl aldrig haft över 350 fg va? Japp jag är en klockren satanist, brukar skära hjärtat ur alla pojkar födda -88 och framåt :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 02:36am
Quote (R4mses @ 20 May 2012 19:52)
det är en sunkig volvo, varför skulle han ljuga?


Därför att jag känt honom i över 10 år och han har kört med samma snack hela tiden. Lyxiga limited edition bilar, föräldrar som dött och försvunnit så han fått ärva hundratals miljoner i form av pengar och fastigheter. Innan den såkallade volvon hade han en sportbil som det bara fanns ett par ex av i hela världen, han sålde den sen för typ 5-6 miljoner enligt egen utsago.

kanta hämtar bilder från nätet, modifierar dem lite och och postar i sin profil eller på forumet... Sen säger han sig vara ägare till bilen eller något annat. Jag skulle gärna se regskylten på bilen men antaligen skulle han fejka den också på något sätt för inget han sagt eller gjort under de senaste 10 åren har varit sant.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,317.25
May 21 2012 02:44am
Quote (snoramej @ 20 May 2012 19:44)
Klart som fan att jag är skeptisk på kung_kanta men det hjälper ju inte att komplicerad är tokig på alla andra också.



Jag är faktiskt inte irriterad på någon, bara så förbaskat trött på att kanta fortsätter sina lögner i stället för att skärpa till sig. För 10 år sedan när han var 14 år det är en sak, det kan jag köpa att man snackar en massa skit då... Men 10 år senare som 24 åring fortsätta med samma tugg och lögner...


Har blivit påhoppad av 10-15 snorungar snart pga min diskussion med kung_kanta... Självklart försvara jag mig. Jag vill inte prata med någon av dessa smånollor som leker med mobilkamera och skapar meningslösa trådar på svenska för det har så tråkiga liv utanför jsp.

Min avsikt för endast att uppmärksamma folk på kung_kantas lögner, inget annat.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 21 2012 02:48am
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 21 2012 10:44am)
Jag är faktiskt inte irriterad på någon, bara så förbaskat trött på att kanta fortsätter sina lögner i stället för att skärpa till sig. För 10 år sedan när han var 14 år det är en sak, det kan jag köpa att man snackar en massa skit då... Men 10 år senare som 24 åring fortsätta med samma tugg och lögner...


Har blivit påhoppad av 10-15 snorungar snart pga min diskussion med kung_kanta... Självklart försvara jag mig. Jag vill inte prata med någon av dessa smånollor som leker med mobilkamera och skapar meningslösa trådar på svenska för det har så tråkiga liv utanför jsp.

Min avsikt för endast att uppmärksamma folk på kung_kantas lögner, inget annat.


vad jag har sett är det inte många som har hoppat på dig, bara ifrågasatt vafan ni båda sysslar med.
Däremot har du, om du nu blivit ifrågasatt, ragat rätt hårt.

Och f.ö:
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 20 2012 05:39pm)
Du har aldrig lagt upp något som är äkta i hela ditt liv, varken bilder eller något annat.

Snacka om bögar som springer omkring och leker fotografer med mobilkamera..

Kan ta min Xperia Pro och köra upp i häcken på er och sedan trycka av så går det kanske upp en friskt ljus i hjärnan på er..

Känns det som du har lite vänner nu kanta? Lite kameramobil vänner? :) Skall du inte bjuda hem dem till ditt slott och visa din volvo, ditt lyxiga hemgym och din feta plånbok?


Apropå ingenting

This post was edited by Yla123 on May 21 2012 02:59am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll