d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bot Och Baal > Varför?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 18 2012 05:27am
Problem Solved. CLOSED
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 18 2012 05:00pm
Quote (orvars @ May 17 2012 03:07pm)
man får ingetligen inte prata om botar å sånt


tror jag  :ph34r:


haha :rofl:
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 02:44am
Quote (PlaaD @ 17 May 2012 22:09)
Swesub är en ond och främmande plats för nya människor... om de inte don8'ar eller är fräscha brudar dvs  ;)



.. eller heter xpd och krossar all rage med överlägsna flaming-skills





Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 19 2012 03:09am
fyfan vad sämst
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll