d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skriv Era Battletags! ( Diablo 3 ) > Japp, Kan Vara Kul
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
May 16 2012 10:07pm
MyRus#2118
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 17 2012 01:09am
barb lvl 17 nu

act 2 var bra svårt om man kör själv :) tips?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 17 2012 01:12am
Diablo#666
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 17 2012 04:30am
Quote (Intenso8 @ May 17 2012 08:09am)
barb lvl 17 nu

act 2 var bra svårt om man kör själv :)  tips?


WD är rätt bra att ha när man lirar med idioter eller själv då man kan ha summons, hundarna e inte mycket till block men senare i lvl 19 eller 20 får man
golem som e rätt schyst
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 17 2012 04:59am
Quote (Intenso8 @ May 17 2012 08:09am)
barb lvl 17 nu

act 2 var bra svårt om man kör själv :)  tips?


Monk är imba som fan i solo
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 17 2012 05:06am
lvl 31 act 4 typ =P
väntar på pissboss
har mfat en gång på act 3 bossen
ska dra en till mf runda där snart
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 17 2012 05:15am
Fan va drygt, gjort samma quest i act 2 flera gånger får dc varje gång man kommit långt på skiten -.-
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
May 17 2012 07:27am
Walle#1883
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
May 18 2012 04:32pm
Emil#1933 :)

Act2, lvl 20 nu
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 07:04am
Quote (PhearCIII @ 17 May 2012 12:59)
Monk är imba som fan i solo


lol provade... nästan för lätt ju :/

Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll