Quote (SpAz. @ 14 May 2012 21:35)
fast, detta är ju ingen nyhet direkt det har ju alla vetat länge lol.
spelet kommer ju ut den 15:e maj, fysiska kopior under arbetstid.
men visst kan jag hålla med dig, ni borde också fått en digital kopia vid köp av CE
Som jag förstod det ( när jag beställde spelet ) så skulle spelet vara i min hand PÅ releasen, inte dagen efter. När jag köpte BF3 hade jag spelet i handen en vecka innan. Varför ska Blizzard vara sämre?
Quote (MyRus @ 14 May 2012 22:16)
http://oi50.tinypic.com/2pyq9lk.jpg Denna?

Enligt slynan som svarar i telefon på posten i Stäket så får de inte släppa några lådor ifrån webhallen idag då det " är ett lagbrott ". Enligt henne har webhallen sagt att spelen får leveraras först den 15e.
Tänkte åka dit och hämta paketet själv så jag slipper vänta på leverans men icke...
Quote (c00kie_m0nster @ 14 May 2012 21:13)
detta, skicka ett mail till blizzard och fråga om man köpte ett vanligt d3 om man kunde få det uppgraderat till CE när boxen kommer
Har du fått svar? Skulle gärna vilja veta
This post was edited by Dreamfuel on May 14 2012 02:21pm