d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 01:53pm
Nu får jag panik, snart åker jag till min kusin så får han lägga allt på en HDD
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
May 14 2012 02:16pm
Quote (Dreamfuel @ 14 May 2012 20:12)
Varför i helvete har jag inte min Collectors box här redan? Så jävla värdelöst att jag måste vänta längre än alla andra även fast jag betalade mer. Känslan jag får av denna release är samma som jag får när en oseriös indiestudio med 4 anställda ska släppa ett spel... Riktigt dåligt skött.
Blizzard får minus 5 Sojs i min bok.


Denna? :banana:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 14 2012 02:16pm
Quote (SpAz. @ 14 May 2012 21:35)
fast, detta är ju ingen nyhet direkt det har ju alla vetat länge lol.
spelet kommer ju ut den 15:e maj, fysiska kopior under arbetstid.
men visst kan jag hålla med dig, ni borde också fått en digital kopia vid köp av CE


Som jag förstod det ( när jag beställde spelet ) så skulle spelet vara i min hand PÅ releasen, inte dagen efter. När jag köpte BF3 hade jag spelet i handen en vecka innan. Varför ska Blizzard vara sämre?


Quote (MyRus @ 14 May 2012 22:16)
http://oi50.tinypic.com/2pyq9lk.jpg Denna?  :banana:


:mad:


Enligt slynan som svarar i telefon på posten i Stäket så får de inte släppa några lådor ifrån webhallen idag då det " är ett lagbrott ". Enligt henne har webhallen sagt att spelen får leveraras först den 15e.
Tänkte åka dit och hämta paketet själv så jag slipper vänta på leverans men icke...


Quote (c00kie_m0nster @ 14 May 2012 21:13)
detta, skicka ett mail till blizzard och fråga om man köpte ett vanligt d3 om man kunde få det uppgraderat till CE när boxen kommer


Har du fått svar? Skulle gärna vilja veta :)

This post was edited by Dreamfuel on May 14 2012 02:21pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 14 2012 02:21pm
2012-03-18 Postad 3xxxxxxx 999 kr


blev skickad nu i kväll med lite tur så har jag det i morgon iaf (hoppas jag får kolliid på skiten så man slipper vänta på avi..)

This post was edited by c00kie_m0nster on May 14 2012 02:21pm
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 14 2012 02:24pm
Vad blir det för klasser då grabbar? :)

Jag ska testa på Monk, då jag tyckte den verkade rolig under det lilla jag körde på Betan. B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 14 2012 02:25pm
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 20:35)
LETS OSS FIXA :MELLOW:


Var inne på Gamestop och frågade om dom hade fått in Diablo 3.. (var f.ö en tjej, 5/10, snygg kropp, helt ok ansikte)

"Ja de har vi, vill du förhandsboka?"
-Nä, vill bara ha en fysisk kopia med CD om de finns
"Ja vi har några över, om du vill förhandsboka, vi får inte sälja förrän imorgon"
-Nä bara om jag kan få det i handen idag, har redan en digital kopia hemma
"Ja tyvärr.. Isåfall får du förhandsboka!"
-Men du får 800kr i handen om jag får köpa ett nu?
"Hihihihiih nä såååååå kan jag ju inte göra.. Men vill du förhandsboka ett?"
-...Jag försöker med mitt internet igen när jag kommer hem, tack ändå, hejdå

:fume:


sånt folk hatar jag som inte fattar frågan först :) och hon verkar ju blivit tappad som liten ^_^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 14 2012 02:25pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 14 2012 09:21pm)
2012-03-18  Postad  3xxxxxxx  999 kr


blev skickad nu i kväll med lite tur så har jag det i morgon iaf (hoppas jag får kolliid på skiten så man slipper vänta på avi..)


Folk får ju typ dubbelt dom pengarna på Tradera redan

Gnäll inte!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 02:25pm
Quote (SyB_BaM @ 14 May 2012 21:24)
Vad blir det för klasser då grabbar? :)

Jag ska testa på Monk, då jag tyckte den verkade rolig under det lilla jag körde på Betan. B)


Du tyckte bara den var rolig för den var löjligt bra.

Wizard.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 02:27pm
Quote (snoramej @ 14 May 2012 22:25)
Du tyckte bara den var rolig för den var löjligt bra.

Wizard.


Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 14 2012 02:29pm
DH var sjukt op i Betan
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll