Quote (Tixon @ 14 May 2012 17:18)
REDO?
http://i49.tinypic.com/kf5obl.jpg
http://i45.tinypic.com/2mldg3.jpg
Värre än Oliwer på reset, vill nästan dock knappt veta vad han brunkat/bunkrat upp med.
Quote (SyB_BaM @ 14 May 2012 17:50)
Mjo!
Sedan är jag inte en sådan där nörd som sitter och nötar hela tiden, har ju ett så kallat ''irl'' också.

Lite så med, visst sitter jag och spelar med kompisar kan jag sitta en hel dag utan större problem (obs för paus för mat etc.)
Blir dock att lira rätt bra imorrn, nej just det ja ska ha hantverkare och av någon anledning rörmokare i min walk-in closet precis bredvid min dator, riktigt nice...
Får hoppas att de är klara snabbt dock annars blir det rage om de ska hålla på och borra o skit i morgon med
