d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Diablo 3 Team?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2012 09:18am
REDO?


Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 14 2012 09:25am
what is this munch?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 09:47am
Quote (SyB_BaM @ 14 May 2012 16:48)
Mh, såg det på deras hemsida nu.

Fast rätt dåligt, då kan man inte ens lira dirr när servern öppnas :O

Edit: fast det skulle jag ändå inte göra då, men ändå xD


Jag somnar vid 01 ändå så känner att det bara skulle va onödigt för mig att köpa digital/börja spela inatt, skönare att ha spelet oldschool med imo :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 14 2012 09:50am
Quote (PlaaD @ May 14 2012 03:47pm)
Jag somnar vid 01 ändå så känner att det bara skulle va onödigt för mig att köpa digital/börja spela inatt, skönare att ha spelet oldschool med imo :)


Mjo!

Sedan är jag inte en sådan där nörd som sitter och nötar hela tiden, har ju ett så kallat ''irl'' också. :P
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 09:52am
Ajdå, ska börja inatt med 3 norrmän som tagit ledigt veckan ut

Jag själv då.. Svenska nationella (tar 30 min) imorgon.. Onsdag Engelska nationella (typ 3h), sen träna, sen bio...
Hur ska detta gå? :D


Ska försöka övertala brorsan till en tripp till Ica Maxi och bränna några hundralappar på någon back energidricka, cola och andra förnödenheter :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 09:56am
Quote (Tixon @ 14 May 2012 17:18)
REDO?

http://i49.tinypic.com/kf5obl.jpg
http://i45.tinypic.com/2mldg3.jpg


Värre än Oliwer på reset, vill nästan dock knappt veta vad han brunkat/bunkrat upp med.

Quote (SyB_BaM @ 14 May 2012 17:50)
Mjo!

Sedan är jag inte en sådan där nörd som sitter och nötar hela tiden, har ju ett så kallat ''irl'' också. :P


Lite så med, visst sitter jag och spelar med kompisar kan jag sitta en hel dag utan större problem (obs för paus för mat etc.)
Blir dock att lira rätt bra imorrn, nej just det ja ska ha hantverkare och av någon anledning rörmokare i min walk-in closet precis bredvid min dator, riktigt nice...
Får hoppas att de är klara snabbt dock annars blir det rage om de ska hålla på och borra o skit i morgon med :(
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 14 2012 11:18am
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 16:43)
Kommer imorgon,


nope, kommer ikväll/inatt :)
har mejlat och snackat med dom redan!
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 14 2012 11:19am
ska spela hela veckan ut natt som dag :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 11:35am
Grabbar, lite OT nu. Undrade mest vilka/om någon ville spela med mig.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 14 2012 12:59pm
jag är ledig och kommer gamea fram tills fredag typ, ifall någon är sugen på att bilda klubb med mig!

Team Rebar
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll