Quote (PlumPlum @ 6 May 2012 11:47)
Nee fy fan, jag hade bara tyckt att det hade varit motbjudande.
Den enda trekanten jag kan tänka mig är med två tjejer, det lär ju förbli en dröm också.
Nu ska jag dra mig till göteboooooorg, hare gött folk!!
exakt
jag skulle dock kunna tänka mig en trekant med L-S, där jag sprungit mig svettig (så det
bubblar i marabourännan när man fiser) och
sedan smetar skinkorna i hans ansikte, fisande en trudelutt.
det skulle inte vara bögigt, men på gränsen till bögigt
annars bara två tjejer i min trekant...