d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Är Det Karaoke Eller??
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 06:08pm
Quote (snoramej @ 1 May 2012 02:07)
Nej tack, gör det hellre under dagen när jag inte väcker halva området :D


äsch då, hela huset sover då här. det värsta som kan hända är väl att dom vaknar, shiteshite.
do eet
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 06:09pm
Nytt rekord 5.8k

Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 06:10pm
Quote (Kerzhakov @ 1 May 2012 02:09)
Nytt rekord 5.8k

http://i45.tinypic.com/28mfmo6.png


fan nu har du fått warmup. battle nu då.
defeat, vafaaaaaan

This post was edited by Nickeee on Apr 30 2012 06:17pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 06:17pm
Gomez låten va cp men still slakt!!!!

3.7k mot 2.3k

I ARE ZE CHAMPION
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 30 2012 06:38pm
hör man varann på nåt sätt vid battlen eller blir det bara poäng som visas?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 06:46pm
Quote (berhemuli @ 1 May 2012 02:38)
hör man varann på nåt sätt vid battlen eller blir det bara poäng som visas?


bara poängen som visas, man kan dock välja att spela in, och då kan vem som helst komma åt den inspelningen på din profil. (tror jag iaf)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 30 2012 07:04pm
Quote (Nickeee @ 1 May 2012 02:46)
bara poängen som visas, man kan dock välja att spela in, och då kan vem som helst komma åt den inspelningen på din profil. (tror jag iaf)


tackar! jo, köpte ju premium paketet eller vad det nu hette dit för alla låtarna (34kr månaden), hit på karaokekvällen på fredagen o ha lite mer o välja på ^^ 241finska låtar! Dock hade jag inte testat battle bara :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 01:58am
tror jag drar en dodge tbh
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 4 2012 11:03am
legit bump
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2012 01:58pm
Sämsta, körde Dani California och det gick åt helvete, har fan 5* star'at låten på Rockband :mad:

E: Massa fail på tonlägen och sådant också om man jämför med hur låten låter på riktigt (Typ alla rock/metal-låtar jag testat än)

This post was edited by PlaaD on May 4 2012 02:17pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll