Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?
Kommer ni lira d3?
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!
Hoppas ni har det bra grabbar!
Ha det gott

hej emil hur är det?

har undrat vart du blivit av på msn o så, du har väl bytt. Kvar o krigar i norge? tror du var det sist jag såg dig på facebook, jag har nämligen tagit bort den.
Fan är det bra med dig eller? du gick upp i rök kan man säga, bra för dig!!! du hade ju en del att reda upp

du verkar må bra iaf, inget tecken på jsp = bra tecken om man inte gått o dött da!
du kan väl höra av dig om du ser detta :>