d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 419 Dagar Sen Jag Var Här > Jag Saknar Swe Forum
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:37pm
Quote (EmiJ @ 22 Apr 2012 05:45)
Hur går det för alla?

Kommer ni lira d3?

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least! :)







Hoppas ni har det bra grabbar!



Ha det gott :)


hej emil hur är det? :) har undrat vart du blivit av på msn o så, du har väl bytt. Kvar o krigar i norge? tror du var det sist jag såg dig på facebook, jag har nämligen tagit bort den.
Fan är det bra med dig eller? du gick upp i rök kan man säga, bra för dig!!! du hade ju en del att reda upp :) du verkar må bra iaf, inget tecken på jsp = bra tecken om man inte gått o dött da!

du kan väl höra av dig om du ser detta :>
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
May 4 2012 09:08pm
Quote (snoramej @ 23 Apr 2012 11:13)
Chefen är inte en klassisk swesubforumgrabb..

Du kom ju hit fett sent, och aldrig varit särskilt välkommen ändå.


haha xD
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
May 5 2012 12:37pm
Quote (SpAz. @ May 4 2012 10:37pm)
hej emil hur är det? :) har undrat vart du blivit av på msn o så, du har väl bytt. Kvar o krigar i norge? tror du var det sist jag såg dig på facebook, jag har nämligen tagit bort den.
Fan är det bra med dig eller? du gick upp i rök kan man säga, bra för dig!!! du hade ju en del att reda upp :) du verkar må bra iaf, inget tecken på jsp = bra tecken om man inte gått o dött da!

du kan väl höra av dig om du ser detta :>


Tjena din gamla varg :)

Jiddrar runt i Oslo ett tag nu men ska väl dra mig härifrån snart!

Vart tog du vägen? Sthlm?


Jag mår bra. :D
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
May 5 2012 12:43pm
puss
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll