d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 Öppen Beta
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 21 2012 09:27am
Quote (Alphabetz @ 21 Apr 2012 10:55)
Varför fungerar inte min 'Log in'-knapp?
Jag kan inte trycka på något förutom options .....


Anyone?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 21 2012 09:34am
Quote (Alphabetz @ 21 Apr 2012 17:27)
Anyone?


vad skriver du som battle.net konto ?
måste vara mailen för att kunna klicka login?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 21 2012 10:37am
Om ni behöver Diaruns så ta en titt i OP TeamSweden, de skriver game innan varje game och är 4st som kör i gamet så väldigt bra killspeed på allt :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 21 2012 10:46am
Quote (PhearCIII @ Apr 21 2012 04:37pm)
Om ni behöver Diaruns så ta en titt i OP TeamSweden, de skriver game innan varje game och är 4st som kör i gamet så väldigt bra killspeed på allt :)


Diaruns i d3?

Betan var lätt, klarade den på typ 1 timme.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 21 2012 06:47pm
Quote (Nickeee @ 21 Apr 2012 17:34)
vad skriver du som battle.net konto ?
måste vara mailen för att kunna klicka login?


Silly me .......
Min dator är för dålig för D3 haha, det sög ju
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll