☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Diablo 3 Öppen Beta
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 910
Replies: 34
Track Topic
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#31
Apr 21 2012 09:27am
Quote (Alphabetz @ 21 Apr 2012 10:55)
Varför fungerar inte min 'Log in'-knapp?
Jag kan inte trycka på något förutom options .....
Anyone?
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#32
Apr 21 2012 09:34am
Quote (Alphabetz @ 21 Apr 2012 17:27)
Anyone?
vad skriver du som battle.net konto ?
måste vara mailen för att kunna klicka login?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#33
Apr 21 2012 10:37am
Om ni behöver Diaruns så ta en titt i OP TeamSweden, de skriver game innan varje game och är 4st som kör i gamet så väldigt bra killspeed på allt
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#34
Apr 21 2012 10:46am
Quote (PhearCIII @ Apr 21 2012 04:37pm)
Om ni behöver Diaruns så ta en titt i OP TeamSweden, de skriver game innan varje game och är 4st som kör i gamet så väldigt bra killspeed på allt
Diaruns i d3?
Betan var lätt, klarade den på typ 1 timme.
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#35
Apr 21 2012 06:47pm
Quote (Nickeee @ 21 Apr 2012 17:34)
vad skriver du som battle.net konto ?
måste vara mailen för att kunna klicka login?
Silly me .......
Min dator är för dålig för D3 haha, det sög ju
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact