Quote (Orvar @ 19 Apr 2012 21:36)
Åh fan, låter som sagt som att du har ett rätt fullt schema xD
Försöker hålla det så fullt som möjligt. Börjar jag slacka nu kommer jag hamna i samma slackermode som jag var i innan, dvs 19 timmar d2, 2 timmar porr/fap, 3 timmar sömn.
Quote (PhearCIII @ 19 Apr 2012 22:18)
Pluggar du?

Yup. Läser diverse distanskurser och onlinekurser.
Precis skickat in utskrivningsblanketten till NTI, så snart kan jag söka in på folkhögskola.
Måste faktist säga att jag har rätt dåligt samvete för att jag rekommenderade skolan till dig. Den var bra när jag började där, men sen vet jag inte vad som hände.
This post was edited by Dreamfuel on Apr 20 2012 11:08am