d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 19 2012 02:36pm
Quote (Dreamfuel @ Apr 19 2012 09:32pm)
Fullt upp. Jobbar heltid + deltid + pluggar, så jag fyller effektivt upp alla 24 timmar på dygnet.

Saknat swesub dock. Många sköningar här :)


Åh fan, låter som sagt som att du har ett rätt fullt schema xD
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 03:18pm
Quote (Dreamfuel @ Apr 19 2012 09:32pm)
Fullt upp. Jobbar heltid + deltid + pluggar, så jag fyller effektivt upp alla 24 timmar på dygnet.

Saknat swesub dock. Många sköningar här :)


Pluggar du? :O
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 19 2012 03:28pm
FITTA
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 03:30pm
Quote (umade @ Apr 19 2012 10:28pm)
FITTA


Snorunge in på msn
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 19 2012 03:32pm
Quote (PhearCIII @ Apr 19 2012 11:30pm)
Snorunge in på msn


Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Apr 19 2012 10:44pm
Hade det varit för en månad sen hade jag sjukanmält mig från praktiken och bett om att få nöta med er 24/7 but the times they are a-changing. Kommer säkert leecha baals med er till helgen dock! :)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 19 2012 11:46pm
Quote (SCXiao @ 20 Apr 2012 05:44)
Hade det varit för en månad sen hade jag sjukanmält mig från praktiken och bett om att få nöta med er 24/7 but the times they are a-changing. Kommer säkert leecha baals med er till helgen dock! :)


Bob Dylan a.k.a Zimmerman. Bra låt förövrigt

OnT: Jag har också en mjukglassmaskin hemma.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 20 2012 11:04am
Quote (Orvar @ 19 Apr 2012 21:36)
Åh fan, låter som sagt som att du har ett rätt fullt schema xD

Försöker hålla det så fullt som möjligt. Börjar jag slacka nu kommer jag hamna i samma slackermode som jag var i innan, dvs 19 timmar d2, 2 timmar porr/fap, 3 timmar sömn.

Quote (PhearCIII @ 19 Apr 2012 22:18)
Pluggar du? :O


Yup. Läser diverse distanskurser och onlinekurser.
Precis skickat in utskrivningsblanketten till NTI, så snart kan jag söka in på folkhögskola.
Måste faktist säga att jag har rätt dåligt samvete för att jag rekommenderade skolan till dig. Den var bra när jag började där, men sen vet jag inte vad som hände.

This post was edited by Dreamfuel on Apr 20 2012 11:08am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 20 2012 12:04pm
niggas in paris

B)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 20 2012 12:05pm
Quote (Dreamfuel @ Apr 20 2012 06:04pm)
Försöker hålla det så fullt som möjligt. Börjar jag slacka nu kommer jag hamna i samma slackermode som jag var i innan, dvs 19 timmar d2, 2 timmar porr/fap, 3 timmar sömn.



Yup. Läser diverse distanskurser och onlinekurser.
Precis skickat in utskrivningsblanketten till NTI, så snart kan jag söka in på folkhögskola.
Måste faktist säga att jag har rätt dåligt samvete för att jag rekommenderade skolan till dig. Den var bra när jag började där, men sen vet jag inte vad som hände.


åh fan, förstår vad du menar ;) Jag kanske borde ta efter dig nu egentligen :o
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll