Orkar inte citera alla men tack så mycket för alla gratulationer och till er som undrar så firade jag med familjen igår på mammas begäran så vi gick ut och åt

Ska väl dock inviga legget nästa helg då 2 utav mina bättre polare fyller år under veckan som kommer så väntar på dom
