Quote (SCXiao @ 3 Apr 2012 19:27)
b3nno
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=37232846&f=79e;
Jag är Óli, swesubs egna lilla islänning. Jag är schizofren, psykopat, deprimerad, extremt sadistisk och skadeglad, och jag "jobbar" inom vården. Underbar kombination.
Jag spelar gärna poker, tetris och ladder slasher. Jag kollar gärna på de sjukaste vidrigaste filmer som går att hitta, A Serbian Film är ett bra exempel. Bland mina spotifylistor kan man hitta allt från klassisk musik till dödsmetal och punk till reggae.
Just nu äter jag korv stroganoff med ris.
Kolla på Salo, Men Behind the sun och Philosophy of a knife då! Rätt brutala filmer.
B3nno va fan en skum snubbe, ångrar nu att jag bara lurka Swesub på den tiden

För att va seriös denna gång.
Jag heter Jonathan. Va lite halvt alkolist fram tills förra våren då jag började träna lite smått igen.
Är nu för tiden träningsalkolist och satsar på att bli brandman då det känns lättare att lyckas med än OS medaljör i 94-105kg klassen i tyngdlyftning.