d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 11 2012 01:01am
Kan annars bara simpelt köra double elimination, gjorde snabbt en bracket för det. Tror de flesta förstår konceptet om de någonsin följt competitive scenen.

http://challonge.com/tournament/bracket_generator?ref=XCDBRUHCKA



blev random seeds, så två lag seedades fram, om folk inte förstod det.

This post was edited by whifrA on Apr 11 2012 01:02am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 11 2012 04:49am
Quote (whifrA @ Apr 11 2012 08:01am)
Kan annars bara simpelt köra double elimination, gjorde snabbt en bracket för det. Tror de flesta förstår konceptet om de någonsin följt competitive scenen.

http://challonge.com/tournament/bracket_generator?ref=XCDBRUHCKA



blev random seeds, så två lag seedades fram, om folk inte förstod det.


Tror jag förstår... ^^

men pma era motståndare för matcher nudå?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 11 2012 05:04am
Vi spelar alltså efter whifras bracket?
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 11 2012 05:33am
Mest testbracket för förslag hur det skulle kunna spelas ut. Sen får ni bestämma, jag bryr inte alls :3
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 11 2012 06:47am
sofft & d0oh vann :(
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 11 2012 06:47am
vi vann vs orvar och company, kör era games pojkar och flickor
gogo
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 11 2012 07:35am
wait what... äre on nu? ^^ ska försöka klämma in ett game med warriv såfort båda kan ^^ ska inte göra ny bracket med riktiga nick osv? är förvirrad

This post was edited by pawa on Apr 11 2012 07:36am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 11 2012 08:13am
Quote (pawa @ Apr 11 2012 02:35pm)
wait what... äre on nu? ^^ ska försöka klämma in ett game med warriv såfort båda kan ^^ ska inte göra ny bracket med riktiga nick osv? är förvirrad


nein, not needed

kör med ditt nuvarande acc, eller det du signade med
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 11 2012 10:59am
Skriv Zpetch + Kompis på mig.

Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 11 2012 12:40pm
Vafan, lirar vi? Varken doft eller orvar ska lira förrän vi kört bracket A och B. För ni möter vinnarna av dem ^^, inte varandra. Ni blev bara seedade random.




Döpte om namnen lite mer seriöst. Då kör vi eller? Orvar och Doh verkar redan kört warmup tills vi är klara med första två matcherna :P

This post was edited by whifrA on Apr 11 2012 12:44pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll