d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Presentation Om Mig Själv > Zquidy Aka Based God
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Apr 1 2012 01:36pm
Quote (Zquidy @ 1 Apr 2012 02:04)

Mitt namn är Zquidy aka Based God. Lyssnar på all typ av troll-neger-dunk och livnär mig på att suga kooket i humlegården

Jag är en jävel på att sära daim oxå (har fått flera liter i tvåan)

:hail:

Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 1 2012 04:25pm
Awhhh.. Vilken jävla tomte :)
Member
Gold: 457,914.30
Apr 1 2012 05:24pm
Quote (Zquidy @ 1 Apr 2012 02:04)
Tja grabbar och alla sliddjur!

Mitt namn är Zquidy aka Based God. Folk ingame kallar mig Based God pga att jag alltid är basad.
Då folk inte känner mig här (ingen känner mig för jag är anonymous) så gör jag en presentation.
Vad gör jag ingame? Nkar low levels, ingame gold sparande ekonom.
Jag lever efter den företagandeekonomiska-formen, jobbar du för länge stagnar du och du bliru broke.
Ja, vart kommer jag ifrån? Lortstaden Stockholm i Östermalm.
Lyssnar på all typ av troll-neger-dunk och livnar mig på att nka folk irl, d2, fotboll, basket, gitarr och fiol.

Jag är en jävla based grabb så kalla mig Based God,
presentera er grabbar som sliddjur!

Patetiskt försök att vara kulturberikad svensk från knaset? haha. Jeez nigga pls. You're trying too hard.

du lever efter den företagandeekonomiska-formen alltså, lust att vidareutveckla?
och du livnär dig på att nka folk irl, d2, fotboll, basket, gitarr och fiol. Du är säker på att detta inte är dina intressen och vad du underhåller dig med då, och inte det du livnär dig på? det borde ju en "företagandeekonom" veta.

bad troll is bad.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll