d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Saker Som Gör En Vardagligen Förbannad
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 23 2012 03:34am
Quote (berhemuli @ Mar 22 2012 03:08pm)
ah tänkte inte lagspel som något på datorn, utan typ fotboll osv. Borde tänkt längre.. sorry :P


Förstod att du menade de efter jag postat ^^
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 04:54am
slow rivers---har en idiot som kör 70 på 90 väg o vägrar flytta på sej..GRRRRRRRRRRRRRRR


/E o facebook..våga vägra det skiten...

This post was edited by kung_kanta on Mar 23 2012 04:56am
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Mar 23 2012 05:22am
jag irriterar mig på folk som ställer sig vid övergångsstället och vinkar, Man hinner lagomt stanna så börjar dom vinka och menar att man ska köra, kan dom inte bara gå direkt? Men nej då, idioter, Nästa gång ska jag vinka fram dom sedan köra över dom...

This post was edited by Mabouse on Mar 23 2012 05:27am
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Mar 23 2012 05:33am
Quote (Mabouse @ 23 Mar 2012 11:22)
jag irriterar mig på folk som ställer sig vid övergångsstället och vinkar, Man hinner lagomt stanna så börjar dom vinka och menar att man ska köra, kan dom inte bara gå direkt? Men nej då, idioter,  Nästa gång ska jag vinka fram dom sedan köra över dom...




haha vouch^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 23 2012 05:36am
Quote (Mabouse @ 23 Mar 2012 12:22)
jag irriterar mig på folk som ställer sig vid övergångsstället och vinkar, Man hinner lagomt stanna så börjar dom vinka och menar att man ska köra, kan dom inte bara gå direkt? Men nej då, idioter,  Nästa gång ska jag vinka fram dom sedan köra över dom...


hehe hade en sån situation förra veckan x)
på ett övergångställe där han ska gå först
efter någon sec så gick han över..

This post was edited by Ekaan on Mar 23 2012 05:36am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 23 2012 08:58am
Quote (Mabouse @ 23 Mar 2012 12:22)
jag irriterar mig på folk som ställer sig vid övergångsstället och vinkar, Man hinner lagomt stanna så börjar dom vinka och menar att man ska köra, kan dom inte bara gå direkt? Men nej då, idioter,  Nästa gång ska jag vinka fram dom sedan köra över dom...


hatar jag mer dom som vägrar kolla på bilen som kommer eller göra något tecken eller liknande på att dom ska över vägen, utan bara står och låtsas om att dom inte ska över typppppppppppppppppppppppppp.... så stannar man ändå bilen för att vara säker och så går dom inte över, sen när man kört förbi så går dom

This post was edited by AsDrake on Mar 23 2012 09:00am
Member
Posts: 17,356
Joined: Nov 4 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 23 2012 10:28am
svenska "invandrare"
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 23 2012 10:53am
när man ber någon göra något och de gör det fel.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Mar 23 2012 11:54am
Quote (Ekaan @ Mar 23 2012 11:36am)
hehe hade en sån situation förra veckan x)
på ett övergångställe där han ska gå först
efter någon sec så gick han över..


mal ner dem bara ekaan ;)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Mar 23 2012 01:13pm
När mina polare hittar på en massa ursäkter för att inte gymma med mig... lata jävlar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll