Quote (Mabouse @ 23 Mar 2012 12:22)
jag irriterar mig på folk som ställer sig vid övergångsstället och vinkar, Man hinner lagomt stanna så börjar dom vinka och menar att man ska köra, kan dom inte bara gå direkt? Men nej då, idioter, Nästa gång ska jag vinka fram dom sedan köra över dom...
hehe hade en sån situation förra veckan x)
på ett övergångställe där han ska gå först
efter någon sec så gick han över..
This post was edited by Ekaan on Mar 23 2012 05:36am