d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Alla Svenskars Hjälp! > Vinn En Steelseries Diablo Mus
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
Mar 25 2012 03:15am
Quote (GuZ @ 20 Mar 2012 13:23)
http://i46.tinypic.com/2ppwl6x.gif

Hahahahahaha! Så jävla bra :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Mar 25 2012 04:53am
Member
Posts: 5,383
Joined: Nov 20 2005
Gold: 2,190.10
Mar 28 2012 06:21am
Go go go
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 28 2012 06:53am


This post was edited by pawa on Mar 28 2012 06:53am
Member
Posts: 5,383
Joined: Nov 20 2005
Gold: 2,190.10
Mar 29 2012 02:54am
It´s sooo funny, I forgot to laugh..............
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2012 12:08am
Quote (mAAjk @ Mar 29 2012 08:54am)
It´s sooo funny, I forgot to laugh..............


ge mig musen då! Vill ha musen so bad :drool:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 30 2012 02:28pm
Har redan hela setet.

Musen var inte alls så bra som jag hoppades på... Så ja köpte två stycken 3.0 eftersom att dem inte görs längre :-) Nu har man i lager iaf ;)



This post was edited by Spetch on Mar 30 2012 02:29pm
Member
Posts: 27,411
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,000.00
Mar 30 2012 02:30pm
Quote (Spetch @ 30 Mar 2012 22:28)
Har redan hela setet.

Musen var inte alls så bra som jag hoppades på... Så ja köpte två stycken 3.0 eftersom att dem inte görs längre :-) Nu har man i lager iaf ;)

http://uploadpic.org/storage/2011/jPbnFknS25M56wLFcB0gXMTr.jpg




vad för brödrost fotta du den med?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 30 2012 02:46pm
Quote (c00kie_m0nster @ Mar 30 2012 10:30pm)
vad för brödrost fotta du den med?


iPhone 3gs Q_Q skitphone
Member
Posts: 5,383
Joined: Nov 20 2005
Gold: 2,190.10
Mar 31 2012 03:15am
Tekniskt sett är musen skit bra men personligen gillar jag precis som du Microsoft Explorer 3.0 bättre pga deras form.

Inte långt kvar nu tills de blir GAME ON!
Har betan men man tröttnar ganska snabbt pga den är så liten... kommer bli helt underbar vecka när hela spelet släpps :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll