Tekniskt sett är musen skit bra men personligen gillar jag precis som du Microsoft Explorer 3.0 bättre pga deras form.
Inte långt kvar nu tills de blir GAME ON!
Har betan men man tröttnar ganska snabbt pga den är så liten... kommer bli helt underbar vecka när hela spelet släpps
