Quote (x17 @ 17 Mar 2012 17:16)
FYFAN VAD VAAAACKERT!!!!!!!
E: Vilken jävla vändning, så jävla underbart!!
E2: 3-3 haha fan, vilken jävla match!
E3: FITTA!!!!!!!
Hahah inte bara jag som gör edits 24/7 nu.. vilken match

Edit: 3-5 WOOT WOOT!
This post was edited by Makta on Mar 17 2012 10:32am