d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 17 2012 10:14am
1-2 till HV nu då!

Edit: Jävla finne! :@

This post was edited by Makta on Mar 17 2012 10:15am
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 10:16am
FYFAN VAD VAAAACKERT!!!!!!!

E: Vilken jävla vändning, så jävla underbart!!


E2: 3-3 haha fan, vilken jävla match!

E3: FITTA!!!!!!!

E4: FITTA, FITTA, FITTA!

This post was edited by x17 on Mar 17 2012 10:31am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 17 2012 10:31am
Quote (x17 @ 17 Mar 2012 17:16)
FYFAN VAD VAAAACKERT!!!!!!!

E: Vilken jävla vändning, så jävla underbart!!


E2: 3-3 haha fan, vilken jävla match!

E3: FITTA!!!!!!!


Hahah inte bara jag som gör edits 24/7 nu.. vilken match :D

Edit: 3-5 WOOT WOOT!

This post was edited by Makta on Mar 17 2012 10:32am
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 10:32am
Quote (Makta @ Mar 17 2012 04:31pm)
Hahah inte bara jag som gör edits 24/7 nu.. vilken match :D

^^ Ah helvete vad det blir mål nu i tredje!! Synd bara att det nu verkar vara rätt kört, 3-5 blir hårt att vända :/
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 17 2012 10:39am
Quote (x17 @ 17 Mar 2012 17:32)
^^ Ah helvete vad det blir mål nu i tredje!! Synd bara att det nu verkar vara rätt kört, 3-5 blir hårt att vända :/


Bästa laget vinner iaf :evil:
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 10:45am
Quote (Makta @ Mar 17 2012 04:39pm)
Bästa laget vinner iaf :evil:

Haha skitsnack!! :/
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 17 2012 10:46am
Quote (x17 @ Mar 16 2012 02:17pm)
Färjestad kommer garanterat till final, som alltid. Men jag är inte helt övertygad om att vi vinner i år. Brynäs är riktigt bra!

Men jag hoppas så klart att guldet tar sig hem till Karlstad, där det hör hemma :)



Kom igen vårt lila gula lag <3
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Mar 17 2012 11:04am
Quote (Spetch @ Mar 17 2012 04:46pm)
Kom igen vårt lila gula lag <3

Tungt att tappa 2-0 i matcher dock :/ Jag hoppas verkligen att de rycker upp sig ett snäpp till nästa match!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Mar 17 2012 12:22pm
Quote (031 @ 16 Mar 2012 22:50)
http://img51.imageshack.us/img51/4923/goren.gif


vad ska man säga... Herregud :rofl:
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Mar 18 2012 11:52am
Tråkigt slutspel i år..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll