d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Förbi Finska Forum
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 13 2012 08:58am
Suomalainen pojat pitkänomainen Butt reikiä

!!!!

google translate so str0nk
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 13 2012 09:08am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Mar 2012 16:58)
Suomalainen pojat pitkänomainen Butt reikiä

!!!!

google translate so str0nk


wat..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 13 2012 09:14am
Quote (berhemuli @ Mar 13 2012 04:08pm)
wat..


Fråga inte mig lol
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 13 2012 09:19am
Ég tala ekki Íslensku
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 13 2012 09:29am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Mar 2012 15:58)
Suomalainen pojat pitkänomainen Butt reikiä

!!!!

google translate so str0nk


Finland söner de avlånga hålen i baken

Wat?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 13 2012 10:45am
Quote (PlaaD @ Mar 13 2012 04:29pm)
Finland söner de avlånga hålen i baken

Wat?


JAg körde google translate på en grej men det verkar ha blivit helt cp :P

jag kan ingen finska alls så
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 13 2012 11:18am
Quote (Svartermetalisk @ 13 Mar 2012 17:45)
JAg körde google translate på en grej men det verkar ha blivit helt cp :P

jag kan ingen finska alls så


Google translate/10

Älskar när man ska försöka översätta något seriöst till ''insert random language'' och allt går åt helvete ändå :(

This post was edited by PlaaD on Mar 13 2012 11:19am
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 13 2012 11:26am
Ni klarade det bra utan att jag varit aktiv.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 13 2012 11:33am
Quote (Marcusd0 @ 13 Mar 2012 19:26)
Ni klarade det bra utan att jag varit aktiv.


är förmodligen för att jag bytt helt från finsub till swesub..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 13 2012 12:27pm
Roligt är att D0 står typ för en 1/10 av alla våra inlägg ;PPpPppPPPPPPPpppPpPpPpPpPP
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll