d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har En Grej Att Erkänna..
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 23 2012 07:59am
Quote (Makta @ 23 Mar 2012 02:16)
Need stryk? Jag är säkerligen renligare än 90% av Swesub.


Jag jobbar jävligt skitigt. Lovar att jag har ett extralager fett på huden för närvarande. Men jag är van. Ut och motionera, det där extralagret håller mig varm!
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Mar 23 2012 08:05am
Quote (Fil @ Mar 23 2012 02:59pm)
Jag jobbar jävligt skitigt. Lovar att jag har ett extralager fett på huden för närvarande. Men jag är van. Ut och motionera, det där extralagret håller mig varm!


same^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll