Quote (Makta @ 23 Mar 2012 02:16)
Need stryk? Jag är säkerligen renligare än 90% av Swesub.
Jag jobbar jävligt skitigt. Lovar att jag har ett extralager fett på huden för närvarande. Men jag är van. Ut och motionera, det där extralagret håller mig varm!