Quote (Svartermetalisk @ Dec 27 2011 09:59pm)
The fighter, välgjord och välspelad film men Amerikanska filmer är så jävla bajsnödiga man vet exakt hur det kommer gå efter att ha sett 10 minuter.
aa shit hans bror kämpar med droger men hamnar på kåken och tänker om sin livs-situationen, grabben med problem vinner mot alla odds mot tungviktaren och vinner bruden på kuppen. Vem kunde gissa detta?
underhållande? ja men varje gång jag kollar en amerikansk film känns det som att jag kollar på en remake av en film som är en remake av en film som är en remake av en film som är en remake....
Vad hände med filmer som Seven som både chokerar, fascinerar och tvingar tittaren att ställa sig själv inför svåra moraliska dilemman?
Jag kommer inte ihåg ett skit av den senaste hollywood produktionen jag dödade förra lördagen med men jag kommer ihåg exakt vad jag tänkte, kände när jag såg memento för första gången för sisådär 6 år sedan.
Sjukt less på holywood och film i största allmänhet atm
blä
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER ALERT
Man visste nästan vad som skulle hända hela tiden förutom i slutet, jag trodde att lillebrorsan skulle vinna men nej nej!
Quote (Yllegarnet @ Dec 28 2011 01:25am)
kanske inte ska spoila?
oj min trötta hjärna funkar inte så här sent ibland men nu är det varning iaf =p
This post was edited by Edensten on Dec 27 2011 06:31pm