d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Julafton På Swesub 2011 > ++ Aka Rövbögarnas Julafton ++
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 1 2012 02:33pm
julafton hade passerat och pawa hade fått smaka på "skäggige Dansk", som egentligen var en omskrivning för Torbens favoritscen i "The Deliverance"

där de tagits till fånga och uppmanas att "skrika som grisar"

pawa kröp runt på golvet mellan danskarna som skrek "skriik som en gris din jävla svensk"

det slutade med att han fick mer än han någonsin vågat drömma om och med ett lyckligt leende på läpparna åkte han över till Sverige

han kunde inte sitta på en vecka och det kom mest gröt när han "la en kabel" men det var det värt tänkte pawa för sig själv

plötsligt ringde hans mobil

"hej, det är simon här, läget?"

"det är bra", sade pawa och frågade varför det kom en signal mitt i natten

"jag har svårt att sovs", sa simon. "det är en sak jag tänkt fråga dig om"

"vadå?", frågade pawa

"jag fick höra av orvars att du har bra koll på klubbar i köbenhavn och att du fått smaka pölse"

"vem säger det?", frågade pawa. "om det är den där j'''a orvars, kan du gtfo"

"nej, ta det inte så", sa simon. Du förstår att här i lapphelvetet går det inte att outa. Jävla skithåla!"

"ta tåget ner", sa pawa, "så kan jag ta över dig till köbenhavn på lite skäggige dansk!"

"hm, kan du låna mig till biljetten?", frågade simon.

"sure", sa pawa "np m8"

:cheers:

"äntligen lite jävla aktion", skrek simon till sin katt när han snabbpackade sina saker.

"nu skall det bli lite skäggige dansk", skrek han till sina grannar och sprang ner till station.

hoppas det går ett tåg idag, tänkte han, och såg en same smeka sin ren tvärsöver vägen.

This post was edited by xpd-trader on Jan 1 2012 02:34pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll