☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Vad är Din Ppd? > Anothra Littla_brothra Pollra
Prev
1
2
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1390
Replies: 65
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#31
Nov 15 2011 09:23am
Quote (eWaste @ 15 Nov 2011 16:06)
Hade 194 PPD som max ^^^^ låg väl på det i ca 2 veckor
Lol du har ju inte ens varit medlem i ett år såg jag nu.
Hade du nå acc innan eller är det där ditt första?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#32
Nov 15 2011 09:26am
20.1 atm
Att hosta games i bnp fuckar med din ppd som fan
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#33
Nov 15 2011 09:26am
Quote (Mikob @ 15 Nov 2011 16:26)
20.1 atm
Att hosta games i bnp fuckar med din ppd som fan
att vara aktiv trader också.
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#34
Nov 15 2011 09:31am
Quote (Simon @ Nov 15 2011 04:26pm)
att vara aktiv trader också.
Och vad ville du ha sagt?
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#35
Nov 15 2011 10:06am
36.6
hade typ 300 förr förra vintern
Grunthor
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold
:
0.00
#36
Nov 15 2011 10:11am
0,8
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#37
Nov 15 2011 10:29am
Quote (Simon @ 15 Nov 2011 16:26)
att vara aktiv trader också.
Quote (Mikob @ 15 Nov 2011 16:31)
Och vad ville du ha sagt?
nja kanske att vara aktiv trader "fuckar med din ppd som fan"
tyckte att budskapet var rätt tydligt
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#38
Nov 15 2011 10:38am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 15 2011 04:23pm)
Lol du har ju inte ens varit medlem i ett år såg jag nu.
Hade du nå acc innan eller är det där ditt första?
Hade inget acc innan, hade sett när polarn var inne och jag brukade använda d2jsp
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#39
Nov 15 2011 11:12am
Quote (Mikob @ 15 Nov 2011 16:31)
Och vad ville du ha sagt?
Quote (Nickeee @ 15 Nov 2011 17:29)
nja kanske att vara aktiv trader "fuckar med din ppd som fan"
tyckte att budskapet var rätt tydligt
this. hur kunde du inte förstår det?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#40
Nov 15 2011 11:13am
Quote (Simon @ Nov 15 2011 06:12pm)
this. hur kunde du inte förstår det?
Lät kaxigt, som om aktiva traders > de som gör trådar i bnp
nvm..
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact