d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Era Battlestations!
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 25 2011 08:38am
Quote (SpAz. @ Oct 25 2011 04:36pm)
åååh en sån här dag saknar jag att röka gräs alltså... spela reset i flera timmar, bara slöa, röka.
wow



Kämpa vidare med att inte röka, efter ett tag når man till en punkt där man tänker "shit cananbis, vad fan tänkte jag med när jag rökte det där lololool"
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 25 2011 08:40am


This post was edited by PhearCIII on Oct 25 2011 08:40am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 25 2011 08:40am
Quote (SpAz. @ 25 Oct 2011 15:36)
åååh en sån här dag saknar jag att röka gräs alltså... spela reset i flera timmar, bara slöa, röka.
wow
konstruktiv kritk: bara en vitamindryck? baconen vad ska du ha till, potatisgratängen? varför kör du inte mer halvfabrikat. orka göra potatisgratängen mitt i act3 hell?!


tur att jag har errorz här som bara ska kolla på när jag röker på och spelar reset^^ så han får slava i köket!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 25 2011 08:40am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Oct 2011 16:38)
Kämpa vidare med att inte röka, efter ett tag når man till en punkt där man tänker "shit cananbis, vad fan tänkte jag med när jag rökte det där lololool"

har la gått åtta-nio veckor nu, och det var jobbigt de första tre veckorna. Med tanke å hur mkt jag rökte.
Men nu tänker jag väldigt sällan på det och har inget sug alls. fast när man ser det där och hör han ska röka gräs blir man ju avis :D

tänker atm: shit, 8 fyllor på 21dagar. dags att slappa. såååeeeh bara för man inte röker gräs får man inte hälsosam livsstil tyvärr

Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:40)
tur att jag har errorz här som bara ska kolla på när jag röker på och spelar reset^^ så han får slava i köket!


varför e han inte med o spelar?

This post was edited by SpAz. on Oct 25 2011 08:41am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 25 2011 08:41am
Quote (SpAz. @ 25 Oct 2011 15:40)
har la gått åtta-nio veckor nu, och det var jobbigt de första tre veckorna. Med tanke å hur mkt jag rökte.
Men nu tänker jag väldigt sällan på det och har inget sug alls. fast när man ser det där och hör han ska röka gräs blir man ju avis :D

tänker atm: shit, 8 fyllor på 21dagar. dags att slappa. såååeeeh bara för man inte röker gräs får man inte hälsosam livsstil tyvärr



varför e han inte med o spelar?


fullt och orkar inte
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 25 2011 08:44am
Quote (PhearCIII @ 25 Oct 2011 16:40)
http://img851.imageshack.us/img851/3006/img2430i.jpg


ser fett ut
Member
Posts: 59,681
Joined: Mar 28 2005
Gold: 25,252,415.01
Oct 25 2011 08:44am


This post was edited by Yogin@tor on Oct 25 2011 08:49am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 25 2011 08:44am
Quote (SpAz. @ Oct 25 2011 04:40pm)
har la gått åtta-nio veckor nu, och det var jobbigt de första tre veckorna. Med tanke å hur mkt jag rökte.
Men nu tänker jag väldigt sällan på det och har inget sug alls. fast när man ser det där och hör han ska röka gräs blir man ju avis :D

tänker atm: shit, 8 fyllor på 21dagar. dags att slappa. såååeeeh bara för man inte röker gräs får man inte hälsosam livsstil tyvärr



varför e han inte med o spelar?


Så blev det för med mig, vart så sänkt psykiskt av att sluta att det blev vodka innan lunch lite för ofta ^^^

man får ta det stegvis :P
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 25 2011 08:45am
Quote (Yogin@tor @ 25 Oct 2011 16:44)


Where da munchies at bro
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 25 2011 08:45am
Quote (Yogin@tor @ Oct 25 2011 03:44pm)


Nice chair LOL
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll