Quote (Svartermetalisk @ 25 Oct 2011 16:38)
Kämpa vidare med att inte röka, efter ett tag når man till en punkt där man tänker "shit cananbis, vad fan tänkte jag med när jag rökte det där lololool"
har la gått åtta-nio veckor nu, och det var jobbigt de första tre veckorna. Med tanke å hur mkt jag rökte.
Men nu tänker jag väldigt sällan på det och har inget sug alls. fast när man ser det där och hör han ska röka gräs blir man ju avis

tänker atm: shit, 8 fyllor på 21dagar. dags att slappa. såååeeeh bara för man inte röker gräs får man inte hälsosam livsstil tyvärr
Quote (AsDrake @ 25 Oct 2011 16:40)
tur att jag har errorz här som bara ska kolla på när jag röker på och spelar reset^^ så han får slava i köket!
varför e han inte med o spelar?
This post was edited by SpAz. on Oct 25 2011 08:41am