d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > -~ Skor ~- > Superofficiella Skotråden
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Oct 14 2011 01:25pm
boots gills väl också?
kör ett par mörkbruna boots från norberto costa nu, kan variera med ett par lite kraftigare från ecco om jag vill också. under vintern blir det tidigare nämnda ecco kängor eller de sköna väktar-stuk-aktiga köngorna jag har.
har också 2 par sneakers från ecco annars och ett par sneakers från björn borg, men ska skaffa lite snyggare skor fram till när det blir varmt igen(om ett halvår).
skulle fan vilja ha ett par till boots fast av någon snygg grå nyans och snörning.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 14 2011 05:28pm
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=3870

Dessa kommer att bli årets vinterskor för min del
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Oct 14 2011 05:37pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Oct 15 2011 01:28am)
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=3870

Dessa kommer att bli årets vinterskor för min del


terrace lolololol
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 14 2011 05:44pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 15 2011 03:46am
Quote (iRocKFisH @ Oct 14 2011 11:37pm)
terrace lolololol


umad?
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Oct 15 2011 04:02am
"Känga från Lacoste med ovandel helt i läder, regummerad skön sula och stilfulla detaljer såsom avvikande färg på skosnörena, Lacoste krokodilen diskret på utsidan samt förstärkta sömmar. Medföljer även skosnören i samma färg som kängan."

den kursiva delen tyckte jag var ganska underhållande...
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Oct 15 2011 02:03pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Oct 15 2011 11:46am)
umad?


Hipster.
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Oct 18 2011 04:25am
Har ett par sånna här, fett sköna och prisvärda. kostar 900-1000 Kr på de flesta ställen



This post was edited by LinkToMyProfile on Oct 18 2011 04:26am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 18 2011 05:23am
Andepen



Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll