boots gills väl också?
kör ett par mörkbruna boots från norberto costa nu, kan variera med ett par lite kraftigare från ecco om jag vill också. under vintern blir det tidigare nämnda ecco kängor eller de sköna väktar-stuk-aktiga köngorna jag har.
har också 2 par sneakers från ecco annars och ett par sneakers från björn borg, men ska skaffa lite snyggare skor fram till när det blir varmt igen(om ett halvår).
skulle fan vilja ha ett par till boots fast av någon snygg grå nyans och snörning.