Quote (Teposen @ Oct 9 2011 10:17am)
Serious gamer is serious

Det blir nog bra ändå

Man måste ju satsa

Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 10:18am)
Do it, så kan jag kolla på när ni tar er igenom hell under tiden vi försöker döda dia i normal

Äh så snabba är vi inte, vi brukar vara riiiiktigt sega i normal (vi är snabba till A5, men när vi väl är där så är vi typ lvl 19-20, då måste vi dra oss upp till 24 vilket tar typ 30 min..)
Så vi hamnar alltid på efterkälke lite, men jävlar så snabbt det går när vi kör nm-hell
