d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev12345654Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:17am
Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 10:15am)
Ska ni inte fixa live stream när ni ändå håller på? ^_^


Jo funtar på de :)

Quote (Teposen @ Oct 9 2011 10:15am)
Oliwer lär ju ha dator till de iaf ^_^


Datorn duger, internet suger :P

Har dock beställt hem lite papper på nytt internet så kanske blir en uppgradering till 60mb/s ( har endast tillgång till ADSL <_< ) innan reset :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2011 03:17am
Quote (PhearCIII @ Oct 9 2011 10:17am)
Jo funtar på de :)



Datorn duger, internet suger :P

Har dock beställt hem lite papper på nytt internet så kanske blir en uppgradering till 60mb/s ( har endast tillgång till ADSL <_< ) innan reset :P


Serious gamer is serious :D

Det blir nog bra ändå ^_^
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Oct 9 2011 03:18am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 11:17)
Jo funtar på de :)



Datorn duger, internet suger :P

Har dock beställt hem lite papper på nytt internet så kanske blir en uppgradering till 60mb/s ( har endast tillgång till ADSL <_< ) innan reset :P


Do it, så kan jag kolla på när ni tar er igenom hell under tiden vi försöker döda dia i normal :baby:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:20am
Quote (Teposen @ Oct 9 2011 10:17am)
Serious gamer is serious :D

Det blir nog bra ändå ^_^


Man måste ju satsa :thumbsup:

Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 10:18am)
Do it, så kan jag kolla på när ni tar er igenom hell under tiden vi försöker döda dia i normal  :baby:


Äh så snabba är vi inte, vi brukar vara riiiiktigt sega i normal (vi är snabba till A5, men när vi väl är där så är vi typ lvl 19-20, då måste vi dra oss upp till 24 vilket tar typ 30 min..)
Så vi hamnar alltid på efterkälke lite, men jävlar så snabbt det går när vi kör nm-hell :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 03:24am
Annars sitter jag på fiber B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:25am
Quote (umade @ Oct 9 2011 10:24am)
Annars sitter jag på fiber B)


Ja grattis.. Men bor man i villa så är det lite svårare och få, måste vara massa i grannskapet som vill ha + sen måste man själv stå för att det ska dras in till huset.. Mamma no like :thumbsup:





This post was edited by PhearCIII on Oct 9 2011 03:25am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 03:27am
Quote (PhearCIII @ Oct 9 2011 11:25am)
Ja grattis.. Men bor man i villa så är det lite svårare och få, måste vara massa i grannskapet som vill ha + sen måste man själv stå för att det ska dras in till huset.. Mamma no like :thumbsup:

http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/Ladder%207%20-%20Reset/Screenshot185.jpg
http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/Ladder%207%20-%20Reset/Screenshot187.jpg
http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/Ladder%207%20-%20Reset/Screenshot190.jpg


Haha vilken är det ifrån? Faptastic.. det hette jag inte senast väl? :O
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Oct 9 2011 03:28am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 11:20)
Man måste ju satsa :thumbsup:



Äh så snabba är vi inte, vi brukar vara riiiiktigt sega i normal (vi är snabba till A5, men när vi väl är där så är vi typ lvl 19-20, då måste vi dra oss upp till 24 vilket tar typ 30 min..)
Så vi hamnar alltid på efterkälke lite, men jävlar så snabbt det går när vi kör nm-hell :D


Ni är ju alltid rätt så mycket snabbare än vi iaf ^_^ Men det gör inte så mycket, vi gör helt enkelt så att någon av er får komma och ge oss travi & baal wps igen :kiss: :angel:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 03:28am
Quote (SCXiao @ Oct 9 2011 10:28am)
Ni är ju alltid rätt så mycket snabbare än vi iaf ^_^ Men det gör inte så mycket, vi gör helt enkelt så att någon av er får komma och ge oss travi & baal wps igen :kiss: :angel:


Hehe jarå, vi är snälla :D

Quote (umade @ Oct 9 2011 10:27am)
Haha vilken är det ifrån? Faptastic.. det hette jag inte senast väl? :O


Ladder 7, har inga screenshots från Ladder 8 eftersom att jag inte ens hade tillgång till JSP så tyckte jag inte de var värt :P






This post was edited by PhearCIII on Oct 9 2011 03:29am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 03:29am
Ja, det kanske är dags för lite ändrad spechul tactics? Försöka dra mer innan vi är i A5 så vi inte behöver tombrunna typ :D

lol'd någon nickade umad då :D

This post was edited by umade on Oct 9 2011 03:29am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345654Next
Add Reply New Topic New Poll