d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Har Du Onanerat Ute/i Skogen?
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 02:51am
Quote (Emil @ 3 Oct 2011 02:40)
Åh, tack för den! Facebook-skadad som man är så letar man nästan efter en gilla-knapp när man surfar runt här...


Varsågod.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 3 2011 03:08am
Nej det har jag inte, skulle vara alldeles för weird .. Men blev nästan lite nyfiken nu när så många av er gjort det .. på nåt mystiskt vis.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 3 2011 03:10am
Quote (Alphabetz @ 3 Oct 2011 11:08)
Nej det har jag inte, skulle vara alldeles för weird .. Men blev nästan lite nyfiken nu när så många av er gjort det .. på nåt mystiskt vis.


Första gången känns konstig. Andra gången känns det naturligt.
Människan är byggd för att runka i skogen.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 3 2011 03:29am
Är det bara jag som har rotat i återvinningscentraler runt ~95 när man var ung och letade FIB-Aktuellt som man gömde i skogen för att sedan komma tillbaka och rycka lite i kotten till gud så håriga damer?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 3 2011 03:47am
Extra skönt när det är mygg. Dom liksom suger på penis samtidgt man runkar.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2011 04:47am
Quote (whifrA @ Oct 2 2011 11:35pm)
Har det väldigt svårt att bli kåt utan material eller kvinna, och runka när jag inte är kåt är fan lönlöst. Kan inte ens ligga i sängen och runka till orgasm, då jag ger upp om det tar längre än en kvart. Att runka i det fria, det kommer jag nog inte ens att prova.


anand1337?! :UNSURE:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 3 2011 04:49am
Quote (snigelfis @ Oct 3 2011 10:29am)
Är det bara jag som har rotat i återvinningscentraler runt ~95 när man var ung och letade FIB-Aktuellt som man gömde i skogen för att sedan komma tillbaka och rycka lite i kotten till gud så håriga damer?


nja, vi hittade en sån gömma (vi i klassen) en gång på orienteringen, lol.

jag klarade dock inte av att delta i gruppryckandet
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Oct 3 2011 04:50am
Quote (snigelfis @ Oct 3 2011 10:29am)
Är det bara jag som har rotat i återvinningscentraler runt ~95 när man var ung och letade FIB-Aktuellt som man gömde i skogen för att sedan komma tillbaka och rycka lite i kotten till gud så håriga damer?


:rofl: skrattar ihjäl mig :D
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Oct 3 2011 05:51am
jodå, hade en gång i 3an ett projekt i bilogi breddning, satt och studerade en sjö typ, jag var helt ensam ute i det fria. tog en rast och gick en bit in i skogen då en gång och la en redig sats mitt på ett litet granträd, var gött som fan, men rädd att synas av typ orienterare eller bärplockare.
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Oct 3 2011 06:55am
I vassen vid en badstrand
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll