Quote (snigelfis @ Oct 3 2011 10:29am)
Är det bara jag som har rotat i återvinningscentraler runt ~95 när man var ung och letade FIB-Aktuellt som man gömde i skogen för att sedan komma tillbaka och rycka lite i kotten till gud så håriga damer?
nja, vi hittade en sån gömma (vi i klassen) en gång på orienteringen, lol.
jag klarade dock inte av att delta i gruppryckandet