d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hejsan Swesuben
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 30.10
Oct 1 2011 09:37am
Quote (Fil @ Oct 1 2011 01:33pm)
Kom tillbaka till verkligheten. Hastighetsbegränsningar är nog den pyttelilla lag flest medborgare har gjort övertramp på.
Många av oss har bara inte blivit påkomna än.

hehe

brukar stå lukta bara en gång

och anand luktar tre gånger

Member
Gold: 0.01
Oct 1 2011 01:17pm
Quote (SCXiao @ 1 Oct 2011 02:56)
Ja.

Irrelevant då eviilution inte är någon testförare och för att de inte kör olagligt utanför jobbet så att säga. Angående Furstenhoff kan jag dock inte uttrycka mig men jag antar att han inte tog det rekordet på landsvägen där han hade kunnat riskera andra människors liv?

då kan man sammanfatta din tolkning dom, ''du kan inte alla ölsorter i världen, då har du dåligt ölsinne'' förstår du inte vad jag menar?
Quote (Fil @ 1 Oct 2011 12:33)
Kom tillbaka till verkligheten. Hastighetsbegränsningar är nog den pyttelilla lag flest medborgare har gjort övertramp på.

förstår han lite, har man bott på en Ö bland isbörnar och närmsta man kommit trafiken är pauserna mellan låtarna i spelningslistan så spelar man nog i samma liga som körskoleboken.
Quote (AsDrake @ 1 Oct 2011 15:25)
alltid, det är inte ofta man kör efter hastighetsbegränsningarna

haha de är iaf alltid nån km/h för snabbt... om de nu inte är barn å skit ute..menar kärringarna blåste om mig i stockholm :| körde 85-90 på 70 väg och kepsgubbar å diverse kärringar körde om mig i sina atosar hahaha
Member
Gold: 691.93
Oct 1 2011 01:30pm
Jag är bäst på att köra bil

end of story

Capish?
Member
Gold: 1,398.07
Oct 1 2011 01:32pm
Quote (Chefen @ 1 Oct 2011 20:17)
då kan man sammanfatta din tolkning dom, ''du kan inte alla ölsorter i världen, då har du dåligt ölsinne'' förstår du inte vad jag menar?

förstår han lite, har man bott på en Ö bland isbörnar och närmsta man kommit trafiken är pauserna mellan låtarna i spelningslistan så spelar man nog i samma liga som körskoleboken.

haha de är iaf alltid nån km/h för snabbt... om de nu inte är barn å skit ute..menar kärringarna blåste om mig i stockholm :| körde 85-90 på 70 väg och kepsgubbar å diverse kärringar körde om mig i sina atosar hahaha

gotta watch out for them old people maaaaaaaaaaaaaaan
Member
Gold: 1,845.82
Oct 1 2011 04:38pm
Quote (Fil @ 1 Oct 2011 14:33)

Att "flest medborgare" bryter mot den lagen och utsätter sig själva och andra för livsfara gör det inte rätt för +1 individ att göra det.

Quote (Chefen @ 1 Oct 2011 21:17)

Don't drink and drive.

Jag har bott på en ö bland isbjörnar i ungefär en tiondel av mitt liv, resten har jag spenderat i samma land som du. Explain logic please.

Quote (eviilution @ 1 Oct 2011 12:43)
Men jag klara ju uppkörningen hur bra som helst ? Utan att kunna trafikreglerna, hur går detta ihop ?

Du kan inte köra tillräckligt bra för att få behålla körkortet
Member
Gold: 0.01
Oct 1 2011 08:46pm
Quote (AsDrake @ 1 Oct 2011 19:32)
gotta watch out for them old people maaaaaaaaaaaaaaan

värst vare när jag åkte ifrån stockholm mot uppsala... körde ~140-150 och låg i omkörningsfilen, sen så ser jag nått rött helvette som tar ikapp mig haha, ajja ligger kvar i omkörningsfilen, så ser ja att den röda ''bilen'' kör om mig på insidan och de är en tjej på kanske 30 år i en sketen miljöbil hahahahaha

Quote (Micke9111 @ 1 Oct 2011 19:30)
Jag är bäst på att köra bil

end of story

Capish?

självklart <3
Quote (SCXiao @ 1 Oct 2011 22:38)
Att "flest medborgare" bryter mot den lagen och utsätter sig själva och andra för livsfara gör det inte rätt för +1 individ att göra det.

Don't drink and drive.

Jag har bott på en ö bland isbjörnar i ungefär en tiondel av mitt liv, resten har jag spenderat i samma land som du. Explain logic please.

Du kan inte köra tillräckligt bra för att få behålla körkortet

okej en dålig jämförelse, men det jag menar med teorin är att den är speciell...skulle säga att de är 20 ''riktiga'' frågor och resten nått dom kan köra upp i anus

sen om du tycker att han är dålig på att köra för att han inte kan alla kuggfrågor så är det upp till dig

har en bekant med 700 hk på 1000 kg's bil, han har tappat körkortet 3 gånger... så att man tappar det beror nog lite på bil också ^^

när jag körde en ''the judge'' så hade jag nog också tappat lappen om jag blivit tagen

nu har jag fått skriva av mig lite dynga ;) ser att swesupen är den samma

Member
Gold: 638.70
Oct 1 2011 09:33pm
Quote (Chefen @ Oct 2 2011 03:46am)
värst vare när jag åkte ifrån stockholm mot uppsala... körde ~140-150 och låg i omkörningsfilen, sen så ser jag nått rött helvette som tar ikapp mig haha, ajja ligger kvar i omkörningsfilen, så ser ja att den röda ''bilen'' kör om mig på insidan och de är en tjej på kanske 30 år i en sketen miljöbil hahahahaha

självklart <3

okej en dålig jämförelse, men det jag menar med teorin är att den är speciell...skulle säga att de är 20 ''riktiga'' frågor och resten nått dom kan köra upp i anus

sen om du tycker att han är dålig på att köra för att han inte kan alla kuggfrågor så är det upp till dig

har en bekant med 700 hk på 1000 kg's bil, han har tappat körkortet 3 gånger... så att man tappar det beror nog lite på bil också ^^

när jag körde en ''the judge'' så hade jag nog också tappat lappen om jag blivit tagen

nu har jag fått skriva av mig lite dynga ;) ser att swesupen är den samma

Gå och lägg dig för faaaeeeeennnn!

This post was edited by 031 on Oct 1 2011 09:33pm
Member
Gold: 3,086.76
Oct 2 2011 12:53am
Quote (SCXiao @ 2 Oct 2011 00:38)

Aktiv körning med högre hastighet än vad det är skyltat, är bra mycket säkrare än folk som sätter farthållaren på 110 och sen lutar sig tillbaka

This post was edited by K1NGEN on Oct 2 2011 12:59am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll