Quote (AsDrake @ 1 Oct 2011 19:32)
gotta watch out for them old people maaaaaaaaaaaaaaan
värst vare när jag åkte ifrån stockholm mot uppsala... körde ~140-150 och låg i omkörningsfilen, sen så ser jag nått rött helvette som tar ikapp mig haha, ajja ligger kvar i omkörningsfilen, så ser ja att den röda ''bilen'' kör om mig på insidan och de är en tjej på kanske 30 år i en sketen miljöbil hahahahaha
Quote (Micke9111 @ 1 Oct 2011 19:30)
Jag är bäst på att köra bil
end of story
Capish?
självklart

Quote (SCXiao @ 1 Oct 2011 22:38)
Att "flest medborgare" bryter mot den lagen och utsätter sig själva och andra för livsfara gör det inte rätt för +1 individ att göra det.
Don't drink and drive.
Jag har bott på en ö bland isbjörnar i ungefär en tiondel av mitt liv, resten har jag spenderat i samma land som du. Explain logic please.
Du kan inte köra tillräckligt bra för att få behålla körkortet
okej en dålig jämförelse, men det jag menar med teorin är att den är speciell...skulle säga att de är 20 ''riktiga'' frågor och resten nått dom kan köra upp i anus
sen om du tycker att han är dålig på att köra för att han inte kan alla kuggfrågor så är det upp till dig
har en bekant med 700 hk på 1000 kg's bil, han har tappat körkortet 3 gånger... så att man tappar det beror nog lite på bil också ^^
när jag körde en ''the judge'' så hade jag nog också tappat lappen om jag blivit tagen
nu har jag fått skriva av mig lite dynga

ser att swesupen är den samma