☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev
1
2
3
4
5
6
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5719
Replies: 254
Track Topic
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#31
May 5 2011 03:37am
Jag har 70k guld + spectral tiger un used på frostwhisper eu har dock inge speltid kvar hade tänkt att sälja mitt guld + spectral för några tusen
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#32
May 5 2011 05:16am
Quote (eWaste @ 5 May 2011 10:37)
Jag har 70k guld + spectral tiger un used på frostwhisper eu har dock inge speltid kvar hade tänkt att sälja mitt guld + spectral för några tusen
Nice
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#33
May 5 2011 02:19pm
Yey, fick T11.5 chest idag :]
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#34
May 5 2011 03:02pm
Spelar på privatserver
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#35
May 5 2011 03:03pm
Quote (Yllegarnet @ 5 May 2011 21:19)
Yey, fick T11.5 chest idag :]
Feint
Quote (snigelfis @ 5 May 2011 22:02)
Spelar på privatserver
pro, Lk server eller?
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#36
May 5 2011 03:06pm
Quote (Andepen @ 5 May 2011 22:03)
Feint
pro, Lk server eller?
Ja Wotlk blizzlike med nästan allting 100% fungerande:)
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#37
May 5 2011 03:27pm
spelat wow i typ 20 min,sen gav jag upp
LordXeno
Member
Posts: 3,585
Joined: Aug 15 2003
Gold
:
1,321.20
#38
May 6 2011 11:02am
Fan vad polarna tjatar om att jag ska aktivera igen då. They want me golds!
Orka köpa cata och skit bara för att dom vill vara och nalla på mina 300k guld
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#39
May 6 2011 11:44am
Quote (LordXeno @ 6 May 2011 19:02)
Fan vad polarna tjatar om att jag ska aktivera igen då. They want me golds!
Orka köpa cata och skit bara för att dom vill vara och nalla på mina 300k guld
Köp playtime och dn8 me :]
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#40
May 6 2011 02:06pm
fan märkte precis att det är childrens week, och varit typ en vecka
achievement
e-penis points
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact