hemma hos brasken:
det ringer på dörren och en lite annorlunda kille ringer på - det är scxiao
brasken: tjena mannen
hestis: hiho säljägaren
alphabetz: kul att du kunde komma óli
óli: IIHHAAAA, ikväll blir det åka av

brasken: va, skall du vara med på rekordförsöket?
óli: uh yeah, det ska jag. xpd ringde och bad mig ställa upp. jag har inga fg, men jag kan låna av giraffen, min bäste vän
brasken: men ska inte xpd vara med?
óli: vi ska faktiskt försöka köra fem samtidigt!
hestis: hörde att sperre har börjat med ljusen igen
óli: jo, det är tyvärr sant. det var efter att ramses fråga hur många han kunde köra upp i dajmen
brasken: fan vad synd att han går på alla grejer som dom hittar på
alphabetz: ja, xpd har ju försökt hjälpa upp honom till högstadiet i flera år nu
hestis: ja, han köpte ju till och med Stava REX åt honom, så han äntligen skulle lära sig att skriva några ord
brasken: hör ni, vi skiter i allt tråkigt nu och förbereder oss för kvällens stora event, jag har t o m postat i
My Events så hela jsp kan följa rekordförsöket
de andra: TROLOLOLOLOLLLLLL
Brasken: óli, gå och tvätta av dig nu så det inte blir bromsspår på pattarna
óli: Yes Sir!
nu var det bara en halvtimme kvar innan de fyra kamraterna skulle påbörja sin epic journey
óli hade med sig "svarta döden" från island, en sorts sprit som de andra aldrig hört talas om
den var brygd på speciella svampar från vulkanen
efter ett par glas av denna dryck blev man som en ww-barb: unstoppable - detta fick de andra dock ej veta.
óli: någon som vill ha en grogg, har lite sprit här. Den är tyvärr så pass svag att man måste svepa hela glaset för att känna något
brasken: bring it on, I need
hestis: iso grogg
alphabetz: diso grogg
óli: offer spiritus, need company
alla tillsammans: TROLOLOLOLOLOLOLL
brasken, hestis och alphabetz var lyckligt ovetande om vad som snart skulle drabba dem
óli log för sig själv och tänkte: it's fukin great to be back
samtidigt hade makata, mackan och diablo_es kommit till björkrisvägen
diablo_es: fan jag börjar nyktra till nu
makata: mutta > fylla
mackan: jag har en lättöl du kan få om du vill komma in the mood
diablo_es: jag funderar ändå på att joina ankiee och dra till sperre, där vet man vad man får
makata: det vet man väl för faan hos fjortis-gerda också!
diablo_es: men eftersom jag säkert måste vara sist är det inte så fräscht, då är ju sperres armhåla ändå ett säkrare kort
mackan: ja det är klart!
makata: gör som du vill, mina TUNGA kulor tarvar en litet flickebarn och ikväll är det fjortis-gerda
mackan: Ay Ay Sir! (mackan drömde ännu om sitt simläger där han slickat upp therese ahlshammar i brygga)
diablo_es: nä nu drar jag, vi syns i swechatten senare
mackan: men den fick ju den där sälklubbarn stängd när han posta i tradeforum att den som fick post nr 100 000 skulle få 100 fg
makata: jag tyckte faktiskt det var roligt när dom stängde skiten
diablo_es: jag startar en ny officiell chat ikväll så syns vi där
makata och mackan: ha det!
så var de bara två kvar i gruppen som med bestämda steg närmade sig björkrisvägen 73 denna julaftonskväll
fjortis-gerda var full av förväntan för ikväll skulle hon tömma slempump. Tanken gjorde henne knäsvag och det var så skönt att föräldrarna åkt till Thailand med Cookie_Monster.
Inget får stå ivägen för denna förtrollade kväll
samtidigt hemma hos xpd
xpd: tvättat kulorna. CHECK
skickat fg till PATT-Märta: CHECK
mailat Guiness rekordbok: CHECK
PMat modsen om eventet: CHECK
skickat ljus till sperre indoppade i chilisås (så det svider ordentligt): CHECK
Satt några IG:n på lågpresterande elever: CHECK
han kände sig redo för eventet och detta skulle bli den bästa julen på länge, tänkte han för sig själv
förberedelserna var alltså i full gång och snart skulle hela världen veta att swesub > allhttp://img543.imageshack.us/img543/6387/jaana.gif